zwangerschapsverlof

Hi,
Ik ben 5 aug uitgerekend en ga 16 juni met verlof, ook 6 wkn vooraf en 1 week extra verlof/vakantie.. Heb nog zoveel uren staan, dus ga er een weekje eerder van genieten!
Succes dames!
 
Hoorde vandaag dat als je, zoals ik, nu in de ziektewet zit tijdelijk ivm de zwangerschap, je verplicht 6 week van te voren moet stoppen in plaats van 4. Iemand ervaring mee? Klopt dit?
 
ik ben 4 aug uitgerekend en ga 28 mei is mijn laatse werkdag werk in de horeca wat dus veel lopen en staan betekend .
dus ben blij dat ik met overleg van mijn werkgever eerder kan stoppen ben namelijk na het weekend 2 dagen nodig om bij te komen
 
Ik ga ook 6 wkn van te voren met verlof! Heb ik bij de mijn 1e zwangerschap ook gedaan en dat beviel prima (hi, hi, beviel) Ben 25 aug uitgerekend en ga 14 juli met verlof. Heeeerlijk!
 
@TanjaS84: Dat klopt! Ik zit nu ook deels in de ziektewet, waardoor ik 6 weken voor de bevalling eruit moet. Daarom hikte ik ook best tegenaan om minder te gaan werken, omdat ik eigenlijk tot 4 weken wilde werken. Maar besef nu wel dat dat nooit was gelukt, ik denk dat ik erg blij ben als ik eenmaal verlof heb, want vind werken nu zwaar genoeg...
 
Owk... tnx.... dan hoef ik vanaf nu nog maar 29 dagen te werken met al die gebroken weken de komende tijd en die 2 dagen dat ik maar voor de groep sta...
Jeetje.... dat klinkt veel minder!!!
Realitycheck.... het gaat hard nu! Vandaag nog 99 dagen tot de uitgerekende datum!
 
@wierden70... Ik ken t, ik werk zelf ook in de horeca en ben na twee lange dagen ook bekaf.. Nog anderhalve dag werken en dan heb ik nog een weekje vrij, nog ff relaxen met z'n "2tjes" dan nog twee wkn en dan gaat mijn verlof in.. Als ik dat allemaal nog volhoud, want begin al aardig wat vocht vast te houden na zulke dagen.. Dus ff kijken wat VK zegt, na de groei echo..
Succes!
 
Terug
Bovenaan