zwangerschapsymptomen????????

he hallo, ook ik kom even aanwaaien..
Tja dat gevoel heb ik nu ook.. Ik hoor je denken.. alweer een. Nou dit gevoel die je hebt kan er zeker op wijzen.. maarrre   niet te erg erop spinzen hoor!! (spreek uit ervaring)
Mijn eerste ongi dag was 17 jan.. dusse ik hoop ook dat het raak iss.. Ik ga voor je duimen.. duim je ook voor mij??

groetjes Therablondi

Hoe voelen die buikkrampen??
Kunnen ze heftig zijn dat het doortrekt naar je rug??

hoi!

ik sluit mij ook maar even aan. heb sinds 2 dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik..
ik staar me niet meer blind erop gezien ons verleden..
vorig jaar januari voor het echie.. april zwanger! juni miskraam met 11 weken van tweeling en dus gecurreteerd...sep weer zwanger! 6 weken later spontane miskraam..dec..apart gevoel en ineens midden in mijn cyclus 2 dagen een bloeding.. dat was 15 januari..
ben dus gaan testen met ovulatietesten aangezien ik mijn cyclus nu helemaal niet kon volgen. pas afgelopen 5/6 vruchtbaarheid en dus flink geklust haha
mijns inziens kan dit geenzwangerschap zijn want het kan dus    nog helemaal niet ingenested zijn(duurt  5 a 8 dagen)
toch getest vanochtend aangezien mijn lichaam mij iets anders en bekends verteld..
was negatief maar kan ook niet anders..

toch houd je hoop nu je de 1e tekenen herkent maar me ook weleens beduveld hebben hoor!

wacht nu maar rustig af tot eind volgende week

al is afwachten niet mijn sterkste eigenschap

liefs ester

Jeetje ik zie dat ik hier helemaal op mn plek ben. Wij zitten nu ook rond de innestel tijd dus. Beetje vroeg misschien om heel enthousiast te worden. Maar ja, de wens is groot en ben er nu wel mee bezig. Ik had ergens anders ook al de vraag gesteld of ik iets kan voelen zoals hier boven word omschreven. Maar ik begrijp dat dit niet kan.

Ik ga jullie hier allemaal volgen. Zo spannend allemaal.

Hoi,

Ik ben net voor kerst gestopt met de pil. Dus de spannende tijd van proberen en wachten breekt nu aan.

De eerste maand helaas niet raak (ik had natuurlijk ook niet anders verwacht) dus gaan we gewoon verder.

Als ik het goed berekend heb dan zou ik afgelopen vrijdag mijn eisprong (of iets eerder/ later)  gehad moeten hebben.
Nu heb ik alleen al een paar dagen last van duizelingen (als ik me niet vasthou aan iets dan heb ik het idee dat ik omval), dit duurt ook niet de hele dag maar komt met vlagen,  en ik heb geen zin om wat te eten, niet dat ik misselijk ben ofzo maar gewoon geen honger. Gisteren kreeg ik een aanval van schoonmaakwoede (dus de badkamer maar eens flink uitgesopt).
Zou ik al zwanger kunnen zijn? Ik weet alleen niet of ik nu al moet gaan testen. Want de testen zijn toch alleen betrouwbaar vanaf het uitblijven van je menstruatie?

Groetjes,
Jo

Jojo,

Wij zitten in elk geval met alles op het zelfde tijd stip. Ik voel ook van alles maar ben bang dat ik mezelf gek zit te maken. En qua testen ik geloof niet dat dat nu al kan want je moet van iets (schiet me even niet te binnen hoe dat heet) een bepaalde waarde in de urnine hebben en dat kan nu nog niet want in principe ben je nog niet zwanger. Als ik het helemaal fout heb moet iemand het zeggen. Maar dit is wat ik me heb laten vertellen.

en meid?? Nog niks??
Wanneer ga jij testen?? Ikke wacht nog af denk ik..
Voor mij nog drie dagen tot mijn reddevils!!

Nogmaals ik duim voor je!

groetjes Therablondi

patvon hcg bedoel je.

ook ik zit in spanning ik heb maagzuur sinds vandaag oprispingen.
beetje gerommel in me buik.
maar ja maak me vaker gek.
nesteldrang krijg je pas later .
ik heb maandag mijn nod.

allemaal succes

yvon

Terug
Bovenaan