zwangerschapsymptomen????????

dag meiden,
erg spannend allemaal! ik ben er dus nu ongeveer vanaf vorige week woensdag van overtuigd dat ik zwanger ben. en ik raak er steed meer van overtuigd. mijn buik voelt gespannen, ik heb wat meer moeite met eten, tenminste ik voel t als ik heb gegeten, dan ga ik boeren en t rommelt. ik voel me warmer en ben wat sneller moe en loop rood aan. ik las   op deze site dat je temperatuur omhoog kan gaan al in de tweede week, dus ik denk dat dat het is.
ik kan rond vrijdag testen, dat ga ik doen, vrijdag of zaterdag.
kijk ik vin dhet echt duidelijk, omdat ik verder niet echt met zwanger zijn bezig was, ik ben nu sinds eind november gestopt met de pil en had al direct een regelmatige cyclus.
mijn man kan t bijna niet geloven dat t zo zou kunnen zijn, zo snel..
wij wachten tot t weekend en dan weten we het!!

suzanne

hey meiden

ik doe ook gezellig mee... moet woensdag worden.....

Ik heb al wat 'klachten'maar kan mijzelf volgens mij heel goed dingen aan praten.... Want als ik bijvoorbeeld op vakantie ga of mijn rijbewijs moet halen dan kan ik mezelf ziek maken en denk dat het nu ook he geval is.... zal ff op sommen...

* boobs doen echt gruwelijk pijn vorige maand alleen mijn tepels...
* heb het elke keer bloedje heet.....
* moe
* rommel in mijn buik
* veel misselijk en buikpijn  ------- maar de griep komt er ook aan....

liefs linda

hoi linda,
nou dat zijn best veel symptomen...
raar is t toch.
je kan t jezelf natuurlijk aanpraten. maar ik denk dan: dan zou ik echt iets van griep moeten hebben of koorts ofzo, maar zo erg is t nou ook weer niet. ik probeer mezelf wel voor te houden dat ik de griep heb ofzo, maar toch ben ik er al aardig van overtuigd dat ik zwanger ben...
begin al een heel klein beetje te dromen...
maarja, in t weekend wete ik hopelijk meer.
xx suzanne

weet je wat het is... ik heb nu ook heel lichtelijke hoofd pijn dus denk dat de rode dagen er al gaan komen.... weet het gewoon niet meer... en mene ventje wil niet testen want die wil  het hetliefst zo laat mogelijk weten want dan wordt 9 maanden in een keer bijvoorbeeld maar 7 maanden dat ie moet wachten tot het er is. Hij heeft ook geen geduld denk ik....Hij wil HET natuurlijk pas weten op het moment dat ik ga bevallen???

Nou ik duim voor je liefs linda

Hoi Hoi,
Ik ken dat gevoel......maar eerder een test doen heeft geen zin.
Ik heb een keer 5 testen gedaan elke dag achter elkaar want ik had ook zo,n gevoel en kon ook niet wachten.
Je moet het zelf weten maar het kost je veel geld iedere keer.
Ik hoop het beste voor jou.
Wij hebben vandaag de rubbers weg gegooid spannende tijd tegemoet.
Maar 1 ding heb ik geleerd van me vorige zwangerschap testen als ik overtijd ben dan heb je beste resultaat. geloof me.
Liefs wendy

dankje maar was nog niet dee bedoeling om te testen hoor,,,,, was lief bedoeld... maaar bedoel dat mijn vriend het dan ook pas wil testen als ik 3 maanden over tijd ben....nee ik test pas op 14 februari of ik moet al ongi zijn maar dat   horen jullie nog wel........

ik ga naar bed .......doei doei

Hallo meiden,

Wat spannend allemaal he, we zitten allemaal in het zelfde schuitje. We zullen het allemaal weten binnen 2 weken. Ik ben ook erg nieuwsgierig. Gister pakte mijn vriend mij bij mijn buups, zonder reden zeg maar, en die zette helemaal grote ogen op omdat die gewoon groot en gespannen zijn. Terwijl ik hem niet verteld had. Wel grappig. Geeft de burger wel moed!!

Nou, meiden laten we elkaar lekker op de hoogte houden!!

hoi meiden..

Ik kon het vandaag niet laten.. Heb getest en wat denk je ? Nee helaas... nog niet.. maar ben ook nog niet ongesteld..
Dus heb nog 1 piep klein kansje...

We spreken elkaar nog!!

groetjes THerablondi

Terug
Bovenaan