zware nachten

hoi,

allereerst moet ik je zeggen dat ik je meisje net op de foto zag bij een ander topic, en ik moet je zeggen, die bos donkere haartjes en dan die super licht blauwe oogjes, schitterend, maar goed mijn dochter is nu ruim 8,5 maand en ik heb ook alles geprobeerd, een t,shirt in haar ledikant, een speen heeft ze, een matrozen bedje maar uiteindelijk heeft niets geholpen ze slaapt nog steeds niet door, ze word 1 a 2 x wakker per nacht soms slaapt ze de eerste x weer door na vijf minuten en de tweede x is het gegarandeerd bingo dan wil ze iets, dat iets dat kan een flesje zijn soms weigert ze die en dan weet je het ook niet meer dan haal ik haar er even uit even knuffelen, en soms lukt het om haar daarna weer in bed te leggen maar soms ook niet en die van ons zoals jij ook al zei is er een met een handleiding, ze wil niet bij ons in bed dus het komt af en toe voor dat ik in de woonkamer zit om 3 uur s,nachts en mevrouw zit dan naast mij  of op schoot en dan na 1 half uur, 3 kwartier begint ze te gapen en dan slaapt ze daarna weer wel, heb helaas dus geen oplossing voor je met mn twee oudste kinderen heb ik hier nooit last van gehad, maar deze kleine spruit weet volgens mij echt wel hoe het werkt maar ze vertikt het gewoon om mee te werken want af en toe zo hier en daar slaapt ze een hele nacht door, maar dit duurt nooit lang, hoop dat ze uiteindelijk toch een keer doorslaapt en dit blijft doen de nachten maar goed, en ik wens het iedereen toe dat ze een (ooit weer) haha een goeie nachtrust krijgen,

groetjes Bianca

Hey Bianca,

Wat een knappert he :) Ze wordt btw langzaam blond, dus ze heeft allerlei kleuren in haar haar.
Met Birgit heb ik dat ook vaak gehad, dan is ze 's nachts gewoon wakker en kun je niets met haar... en dus maar naar beneden. In bed bij ons gaat ze liggen geiten en trappen en niet willen drinken. Gelukkig is dat nu steeds minder alleen s 'morgens vroeg (varierend van  5 u  tot 7) Dan nuttig ik vaak even mijn (1e) ontbijtje en dan begint ze al vaak na 30 min te mekkeren en dan slaapt ze vaak nog een uurtje of langer en overdag is het maar net de vraag OF ze wil slapen :)

Lastige kindjes hebben we he!! haha

luuk is 8 1/2 mnd, en heeft nog niet één nacht doorgeslapen. kan me niet heugen wanneer ik zelf een nacht heb doorgeslapen, want tijdens mijn zwangerschap moest ik er ook steeds uit 's nachts en daarvoor had onze oudste kuren dat hij steeds wakker was.
ik heb geen idee wat er aan te doen. ik leg me er maar bij neer en binnenkort zal er heus een keer een nacht komen dat het doorslapen   wordt....

ik ben blij dat ik niet de enige ben die van mij slaapt ook niet door snachts maar na de flesvoeding gaat ze meestal wel slapen die van mij vertikt het overdag om te slapen dat is dan niet erg maar ze jammert bekant de hele dag erg vermoeiend en ik heb nog een zoontje van 3 mijn dochter is 5 maanden bijna ooit zal het wel een keertje overgaan laten we daar maar met zijn allen aan denken

Terug
Bovenaan