Zwemluiers!!

mijn moeder vertelde dit weekend dat de kinderen van een vriendin van haar vroeger altijd in bad poepten. Als ze een tijdje niet konden poepen, zette ze ze zelfs daarvoor in bad........

Gelukkig doet mijn zoontje het nooit, hahaha.

groetjes,
Judith

P.s. dit weekend voor het eerst van die huggiezwemluiers geprobeerd. Op zich oke, maar meneer vond zwemmen niks, dus we stonden na een kwartier weer buiten.....
 
Hoi,

Als wij gaan zwemmen heeft mijn dochter een vreselijk schattig zwembroekje aan. Als we uit het bad gaan doen ik gelijk een luier om. Nadeel van die zwemluiers vind ik dat ze zo zwaar worden. Mijn dochter poept per abuis wel eens onder de douche of in bad maar nooit in het zwembad.
Succes.
 
Hoi,

Ook mijn dochter heeft het een paar keer gepresteerd om in haar bad te poepen. Ik neem dus geen risico en ga zwemluiers meenemen. Maar voor eroverheen heb ik wel een nijntjezwembroekje gekocht...

Jolet
mv Alyssa
 
hoi,

Ik doe mijn dochtertje van bijna 1 jaar toch een zwemluier om van de kruitvat.
Gisteren had ik het zwembadje opgezet en de kleine erin laten spelen zonder luier.
Ze poepte wel 3 keer in het water en dat is niet de eerste keer.
Elke keer als ik met haar ga zwemmen poept ze
Ik vindt het hygienischer als je je kind een zwemluier om doet met zwemmen.
Het is niet alleen prettiger voor jezelf maar ook voor de mensen die ook zwemmen.

Veel plezier.


Groetjes mama van davina
 
Hoi,

Wij zijn net terug van een midweekje naar een bungalowpark van Landal en daar waren de zwemluiers verplicht voor kleintjes. Wij hadden ze gelukkig gekocht bij de Kruidvat want als we ze op het bungalowpark hadden moeten kopen waren ze EUR 1,00 per stuk.

Ze vond het trouwens geweldig. We waren nog nooit met haar wezen zwemmen maar het beviel goed. We hadden zo'n babyfloat gekocht en eigenlijk mogen ze dan niet bij de grond komen. Dat kon ze dus wel en liep het hele zwembad door.

Groetjes Debbie, mv Kayleigh
 
ik ben gisteren met me neefje van 2 maanden gaan zwemmmen. Omdat de winkels dicht waren kon ik geen zwemluier kopen dus dacht ik dan maar gewoon een zwembroekje. Bij het zwembad aangekomen deed ik hem z ´n zwembroekje aan zonder luier. voordat we in het water waren had hij me al ondergeplast. Dus had ik hem maar een gewone luier aan gedaan. Het viel best wel mee de luier werd helemaal niet zwaar en hij vond het zwemmen heel leuk was tenslotte z ´n eeerste keer.

groetjes babygirl 25 wkn en 0dgn
 
Dit bericht stond jongsleden in de krant !!


Meer astma bij zwemmende baby’s 19.01.06




Baby’s en peuters die zwemmen, hebben twee keer zoveel kans op astma als niet zwemmende kinderen.

De chloordampen blijken schadelijk voor de groeiende longen.


Dit zijn de conclusies uit een onderzoek van de Katholieke Universiteit Leuven. Voor het onderzoek werden 341 kinderen, in de leeftijd van acht tot twaalf jaar, onderzocht. De 41 kinderen die aan babyzwemmen hadden gedaan, hadden twee keer zoveel last als de niet babyzwemmers. Ze hadden ook vaker bronchitis.

Longschade
De onderzochte babyzwemmers hadden zelfs longschade, vergelijkbaar met de gevolgen van meerdere jaren roken. De letsels zijn te verklaren omdat de longen rond de leeftijd van zes maanden in volle ontwikkeling zijn.

Meer is er te lezen op


http://www.medischforum.nl/onderwerp/3490






Dus kijk uit !
MilanMama
 
Terug
Bovenaan