quote: dotjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2008 19:01:22&apos);
hey patricia
lief berichtje
je hebt gelijk. zal me er ook niks van aantrekken, maar sommige mensen maken je gewoon kwaad.
ik heb ook even moeten zoeken voordat ik een juwelier had gevonden die het deed.
toen we er 1 hadden gevonden in de stad, zei een vriendin van mij dat ik beter naar die turkse juwelier kon gaan, omdat zij heel goed en hygienisch was. en ook nog goedkoop. ( zei had bij haar kindje ook laten schieten toen ze 4 maanden was)
dus daarom ben ik naar haar gegaan. en ze heeft het ook heel goed gedaan. ze zitten mooi recht.
nathalia zit er ook helemaal niet aan, anders gezegd... ze weet niet eens dat ze er zitten hahaha.
baby's hebben er helemaal geen erg in dat die dingen er zitten en dus ook minder infectie gevaar.
ik wacht in ieder geval wel een paar weken met zwemmen.
hoe vind caithlyn het babyzwemmen?
wat doe je dan zoal?
ik ga altijd vrijzwemmen op zondag ochtend.
dan is het lekker rustig bij ons in het zwembad en kan ik doen wat ik wil.
en dan na 3 kwartier gaan we er weer uit.
hoeissie verder bij jullie?
dikke kus aan caithlyn
xxxxx do
ik ben altijd lief weet je toch
en ja idd sommige maken je kwaad ja geloof ik ja mutse haha....
nee idd ze merken helemaal niet dat ze erin zitten,als ze ouder zijn wel.
en ja ze vind het baby zwemmen geweldig we zijn nu 5keer geweest je doet allerlei spelletjes in het water en daarbij zijn weer allemaal liedjes dus ik mag ook op zangles haha,verder gaan ze ook even kopje onder brrr dat vond ik wel eng hoor de 1e keer,maar nu niet meer hoop ik
wij doen idd ook gewoon vrij zwemmen erbij zodat ze voldoende aan water wend voor als we volgend jaar na turkye gaan hihi.
verder gaat het super met caithlyn ze heeft 2tandjes 1al best groot ander nog mini maar ze zijn er en nathalia hoe maakt zij het...en jullie ook natuurlijk
jij ook een dikke smakkerd aan je meissie
xxxjes patricia
hey patricia
lief berichtje
je hebt gelijk. zal me er ook niks van aantrekken, maar sommige mensen maken je gewoon kwaad.
ik heb ook even moeten zoeken voordat ik een juwelier had gevonden die het deed.
toen we er 1 hadden gevonden in de stad, zei een vriendin van mij dat ik beter naar die turkse juwelier kon gaan, omdat zij heel goed en hygienisch was. en ook nog goedkoop. ( zei had bij haar kindje ook laten schieten toen ze 4 maanden was)
dus daarom ben ik naar haar gegaan. en ze heeft het ook heel goed gedaan. ze zitten mooi recht.
nathalia zit er ook helemaal niet aan, anders gezegd... ze weet niet eens dat ze er zitten hahaha.
baby's hebben er helemaal geen erg in dat die dingen er zitten en dus ook minder infectie gevaar.
ik wacht in ieder geval wel een paar weken met zwemmen.
hoe vind caithlyn het babyzwemmen?
wat doe je dan zoal?
ik ga altijd vrijzwemmen op zondag ochtend.
dan is het lekker rustig bij ons in het zwembad en kan ik doen wat ik wil.
en dan na 3 kwartier gaan we er weer uit.
hoeissie verder bij jullie?
dikke kus aan caithlyn
xxxxx do
ik ben altijd lief weet je toch
en ja idd sommige maken je kwaad ja geloof ik ja mutse haha....
nee idd ze merken helemaal niet dat ze erin zitten,als ze ouder zijn wel.
en ja ze vind het baby zwemmen geweldig we zijn nu 5keer geweest je doet allerlei spelletjes in het water en daarbij zijn weer allemaal liedjes dus ik mag ook op zangles haha,verder gaan ze ook even kopje onder brrr dat vond ik wel eng hoor de 1e keer,maar nu niet meer hoop ik
wij doen idd ook gewoon vrij zwemmen erbij zodat ze voldoende aan water wend voor als we volgend jaar na turkye gaan hihi.
verder gaat het super met caithlyn ze heeft 2tandjes 1al best groot ander nog mini maar ze zijn er en nathalia hoe maakt zij het...en jullie ook natuurlijk
jij ook een dikke smakkerd aan je meissie
xxxjes patricia