zwemmen

He Eline4
Dat is de bedoeling, heb me ingeschreven, maar is wachtlijst. Ik heb ook geen haast, maar voor de zomervakantie zou wel leuk zijn.

Waar gaan jullie zwemmen? Is dat les of "vrij"zwemmen?

We gaan zelf aanstaande maandag....het lijkt me super om mijn dochtertje Annabelle in het water te zien...ze geniet al zo van haar bad dus kan me voorstellen dat een zwembad helemaal te gek voor haar is. Aangezien we op een woonboot wonen lijkt het me alleen verstandig om haar alvast te laten wennen aan water!

Hej,

Ja wij wonen inderdaad in Winschoten, dus Veendam is voor ons ook goed te doen.

Ik weet gewoon niet zo goed hoe het allemaal in zn werk gaat. Waar kleed je ze aan/uit. En waar laat je je maxicosie/kinderwagen. Daarom zou ik het wel fijn vinden als er eerst even een keer een vriendin meegaat die het allemaal al vaker heeft gedaan. Laat je even weten hoe het was?
Heel veel plezier!

Lfs Esther

Wat leuk!! Ik kan ook echt niet wachten! Wij zouden eigenlijk 3 maart beginnen maar omdat Lars toen al diarree had hebben we het kunnen verzetten naar een maand later.
We gaan deze zaterdag met vakantie dus zouden we al 2 lessen missen ook dus komt goed uit.
Nu beginnen we 7 april, ben erg benieuwd.
Denk dat hij het wel leuk gaat vinden.

Heeeeel veel plezier en geniet ervan!

Liefs Kim

ik ben een keer met marina gewoon zo weeste zwemmen niet erg lang maar een uurtje maar het was echt geweldig binnen kort wil ik weer eens gaanmet der ,,, xxx

geniet er van het is echt heerlijk ,,,

Hey meiden,

WIj zouden afgelopen maandag voor t eerst gaan zwemmen..maar onze kleine man was erg verkouden...
Dus besloten om het even uit te stellen...
Ik ben met de oudste twee ook gaan babyzwemmen vanaf 3 maanden.
Zo waanzinnig leuk en kan ook niet wachten om te zien hoe Bodhi het gaat vinden, dus hoop volgende week!
Alles bij het zwembad is er op gerekend hoor, je kunt hier met je maxi cosi tot het bad. Daar staan aankleedtafels en daaronder laat je je maxi cosi. Dus eerst jezelf in een kleedhokje omkleden, kleine in de maxi cosi laten en dan naar het zwembad. Daar kleine uitkleden en hup, het water in en genieten!!!!
En als je eruit gaat, samen even douchen ( chloor eraf) en dan zelf een grote handdoek omslaan en kleintje af drogen, aankleden en in de maxi cosi. Dan jezelf aankleden.
Natuurlijk is t een gedoe...maar dat is het allemaal zo waard!!

Liefs Brigitte

Spannend zo een eerste keer zwemmen! Ben heel benieuwd hoe jullie het gaan vinden.
Wij gaan met Pasen eerst in een huisje waar een zwembad bij zit, en dan maar proberen.
De bedoeling is dat Sara uiteindelijk ook gaat zwemmen, maar heeft veel eczeem dus durven het chloorwater eigenlijk nog niet wekelijks aan.

Terug
Bovenaan