zwemmen

@ Allemaal laat weten hoe het is gegaan!

@ Leonie, Ik heb mij ook ingeschreven bij kardinge, zoals het nu lijkt kunnen de 3 wachtende vanaf 1april beginnen;) als t goed is krijg je dan nog bericht

Liefs

Hej Eline,

Wij gaan vandaag onverwacht zwemmen. Een vriendin van mij wou graag mee met haar zoontje.
Wij gaan ook naar Veendam.
Heb er zin in! Ik laat je weten hoe wij het vonden. Jullie ook veel plezier morgen!

xxx

He hoi;

Ik wil binnenkort ook naar Veendam om te zwemmen met Gideon, hihi! Maar Gideon is nu erg verkouden (heeft hiervoor zelfs een kuurtje) Dus nog maar even wachten. Ga straks ook met hem baby zwemmen hier in Delfzijl, ik zwem met Yara vanaf dat ze een half jaar was en nu gaan we nog steeds naar peuter zwemmen erg leuk! En ze is al erg watervrij, voordeel straks met zwemles. Voorheen kon je hier niet vanaf 3 maanden zwemmen maar vanaf 6 maand, nu in het nieuwe zwembad wel maar ze hebben het water niet altijd goed op temperatuur. Dus ik vind Gideon nog beetje te jong, Wil eerst een keertje zo met hem zwemmen in Veendam om te kijken hoe hij het vind voordat we elke week gaan. Misschien kunnen we keertje met elkaar in Veendam afspreken haha!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan