Uitgerekend juni 2026

Gefeliciteerd beide met jullie zwangerschap.
Ik heb zondag ontdekt zwanger te zijn en dit is onze eerste. Ik ben morgen als het goed is 5 weken, dus ook nog erg pril.
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt en kan eind oktober terecht voor de eerste echo, erg spannend!

Ik ben nog zoekende hoe en wanneer gaan we het vertellen aan anderen. Hebben jullie hier al een idee over? Ik neig er naar om af te wachten tot de eerste echo is geweest, zodat het wat zekerder voelt.

Hoi allemaal,

Ik ben Michelle, 31 jaar, en ben rond 11 juni uitgerekend van ons tweede kindje. 1 oktober had ik de positieve test en het is nog een beetje onwerkelijk af en toe. Mijn dochter is al 4 en ik weet niet hoed meer hoe het mentaal voelde met mijn dochter dat eerste trimester. Maar ik vergeet nu zo vaak dat ik zwanger ben. Om de vibes vast te houden ben ik al begonnen met de buikfoto's, hebben we al een bijnaam voor de baby (Gupje) en praat ik er vaak ook gezellig tegen. Hoe ervaren jullie dat? En hebben jullie al een bijnaam?
Wij weten nog niet wanneer we het willen vertellen, maar we verwachten dat we het niet in de hand hebben. Onze dochter had het al snel door en heeft het gelijk al verklapt aan haar tante, haha! Dat zal vast niet de laatste keer zijn dat ze dat zal doen.

Terug
Bovenaan