Uitgerekend juni 2026

Wij zijn uitgerekend op 15 juni. ons eerste kindje is 4 en de afgelopen 2.5 jaar geprobeerd opnieuw zwanger te worden. Vind het nog moeilijk om er helemaal van te genieten omdat ik ook al een keer een miskraam heb gehad op 6 weken. Als het nu maar blijft zitten komt het helemaal goed. Ik heb het al aan een aantal mensen verteld omdat ik het gewoonweg niet voor me kon houden. Onze dochter vertellen we het na de echo als we zien dat het goed zit. Echt spannend allemaal
Ik geef je groot gelijk! Gewoon vertellen als dat goed voelt! Er bestaan hier geen regels in vind ik. Ik probeer mezelf voor te houden dat het gewoon goed gaat komen. Druk maken om iets wat je niet in de hand hebt kunnen we maar beter niet doen. Ik hoop dat je langzaam steeds meer van kan genieten ❤️

Hallo,

Ook hier een een positieve test gehad. Heel spannend allemaal aangezien onze vorige zwangerschap met 9 weken is gestopt en ik een nare miskraam heb moeten doorgaan gevolgd door een ziekenhuisopname. Dit was 4 maanden terug. We zijn nu bijna 6 weken zwanger en zo spannend maar zo fijn weer. 3 november is onze eerste echo.

Leuk om jullie ervaringen en spanning te mogen lezen.

Hi allemaal,

Ik ben Kim, 32 jaar en een dikke week geleden onze eerste positieve test in handen. Na 2,5 jaar ziekenhuistraject in Nederland (ze konden ons niet helpen) en na een half jaar in Duitsland is het gewoon gelukt! Het is de eerste terugplaatsing met de enige embryo uit twee eicelpuncties dus we zijn zo blij en hopen zo dat het goed gaat!
Leuk om te lezen hoe het bij jullie is.

Hi allemaal,

Ik ben Kim, 32 jaar en een dikke week geleden onze eerste positieve test in handen. Na 2,5 jaar ziekenhuistraject in Nederland (ze konden ons niet helpen) en na een half jaar in Duitsland is het gewoon gelukt! Het is de eerste terugplaatsing met de enige embryo uit twee eicelpuncties dus we zijn zo blij en hopen zo dat het goed gaat!
Leuk om te lezen hoe het bij jullie is.
Wat ontzetten fijn voor jullie!

Terug
Bovenaan