Please help me want ik plak hem achter dat leuke beertjes behang!!!!!!

Hé hallo,
Ik moet even reageren omdat we dit met Skip ook meegemaakt hebben, laatst ook nog een paar nachten.
Bij ons werkt het volgende heeel goed, misschien een tip. Als hij in zo'n fase zit en maar blijft huilen, ga ik iedere 10 minuten naar hem toe, ik troost hem even, leg hem weer plat in bed en zeg dat het tijd is om te slapen. Ik ga NIET met hem van de kamer. Hij wijst zelf ook steeds naar de deur en zegt dan: "die, die".   Doet Fabio ook, las ik.
Bij Skip merken we dan altijd na 1 avond/nacht al resultaat. Het is 'leuk' te merken dat hij bij zijn vader veeeeel langer blijft huilen, omdat die nog wel eens wil bezwijken onder zijn gehuil en hem dan toch meeneemt naar onze slaapkamer.
Bij ons werkt laten huilen echt niet, dan raakt ie zo overstuur dat ie op een gegeven moment alles onder poept. Dus iedere 10 minuten er naartoe, en meestal slaapt ie dan na 1 uur. Is even 1 nacht vervelend maar daarna gaat het hier weer goed.
Groetjes, Noor mv Skip, 34 weken zwanger van een jongetje

As we speak ligt Fabiootje heerlijk te slapen.
Ik denk dat ie lichtelijk uitgeput is van gister: op de dag maar 1 uurtje geslapen, 's avonds om half 11 pas gaan slapen, vanmorgen om 8 uur wakker gemaakt voor het KDV, daar maar 1 uurtje geslapen.
Vanavond heb ik hem een fles warme melk gegeven voor het slapen gaan.
Om 8 uur in bed gelegd, hij begon na 10 minuten te huilen. Ik ben naar hem toegelopen, heb hem weer neergelegd, aai over zijn bol en weer weggelopen zonder wat te zeggen. Ik heb nog wat lopen rommelen boven, en ben toen ik niks meer hoorde naar beneden gegaan en tot nu toe slaapt ie.....

Ik heb dus zo'n beetje al jullie adviezen toegepast en het lijkt te werken! Hihi thanx so far ladies!!

Groetjes van Cissy, die nu gaat genieten van een rustig avondje banken....

hihi, ik zie jou al door het huis schuivelen met een papiertje waar al onze tips op staan

-... done
-....done
-....done
-....done
-....done
-....done

Oke, dan kan ik nu naar beneden!
Haha.
Ik hoop met je mee dat ie inderdaad lekker blijft slapen!
Liefs Nelleke

Nou meis,

zal voor je duimen dat het gewoon ff voor een paar daagies was en dat ie nu weer heerlijk gaat slapen hoor......er is niets zow vervelend als een kind dat niet wil/kan slapen....hebben wij ruim 16 maand gehad.....pfffff en het lijkt nu al een eeuwigheid geleden hahaha

maar suc6 in ieder geval en forum maar lekker mee op je grote beeldscherm haha

liefs denise

Terug
Bovenaan