Zoekresultaten

1. P

Nieuwe vrouw voor opa

Hallo allemaal! Mijn vader heeft een nieuwe vrouw, die totaal het tegenovergestelde is van mijn moeder, die helaas overleden is. Nu zegt mijn zoon van 6 sinds een tijdje dat zij altijd boos naar hem kijkt als hij daar is. Vandaag waren we er op visite en zei ze superstreng tegen hem dat hij...
  2. P

Op zoek naar een oma en opa

Hello! Ik ben op zoek naar sites of tips voor een 'wens' oma en opa in de omgeving van Gouda. Kan er zelf niet heel veel over vinden. Ik ben bewust alleenstaand en mijn moeder is overleden. Ik mis voor mijn zoontje het gevoel/idee van een lieve opa en oma om af en toe naar toe te gaan. Iemand...
  3. P

Tips bij bppd (restklachten)

Is er iemand die ervaring heeft met bppd, en dan de klachten ná de echte duizeligheid? Ik ben een alleenstaande moeder, kan al 4 weken niet normaal zelf voor mijn kind zorgen, zo frustrerend en mijn geduld is op en mijn lontje is kort... word er heel verdrietig van. Ik doe de epley-methode, van...
  4. P

Rietjesbeker slecht voor gebit?

Hallo ouders! Mijn zoon van bijna 5 drinkt het liefst uit een rietjesbeker, iemand ervaringen met dat dit slecht kan zijn voor zijn gebit? De tandarts zegt dat hij met zijn tong tegen zijn voortanden drukt als hij slikt en daarom wil hij elke 3 maanden controle. Zelf zie ik het niet en vind ik...
  5. P

Keelamandelen laten verwijderen?

Mijn zoon wordt eind oktober 4 en de kno-arts heeft geadviseerd zijn keelamandelen weg te halen. Ik twijfel enorm, mijn zoon is wel geregeld ziek; oorpijn/ontsteking, keelpijn/ontsteking. Op die momenten denk ik: ja, haal er maar uit. Maar dan nu als het weer even ok gaat, denk ik: ach, gaat...
  6. P

Geen nacht zonder huilen

<p>Help! Mijn zoon is 2 jaar en 3 maanden. Al 2 maanden gaat er geen nacht voorbij zonder huilen. Vaak al vóór het slapen, dan weer rond middernacht, een andere keer om 01.00 en dan weer om 5.00... Moedeloos word ik er van. Elke nacht is weer een verrassing. We hebben een standaard...
  7. P

Ervaring met buisjes bij dreumes?

<p>Hoihoi!</p><p>Mijn zoontje heeft voor de 3e keer antibiotica gehad voor oorontsteking, maar heeft er zeker al 5 of 6 gehad. Nu lijkt hij keelontsteking te hebben.</p><p>Wanneer worden er buisjes geplaatst? En moet je zelf om een doorverwijzing vragen? Mijn...
  8. P

Ineens hysterisch bij naar bed gaan

<p>Hoihoi!</p><p>Mijn zoontje is 23 maanden en sinds 2 weken hysterisch bij elke keer naar bed gaan. Hij ging altijd superlief, gewoon tanden poetsen, omkleden, lezen, voor het raam zwaaien en slapen. Soms beetje mopperen, maar nu ineens is hij heel lang aan het krijsen en als...
  9. P

Iemand ervaring met Silicea d6 bij een kind?

<p>Hallo! Mijn zoontje van 16 maanden pikt echt bijna alle virusjes en bacteriën op lijkt wel. Is bijna elke maand wel een keer ziek. Zijn weerstand is dus niet je van het. Nu gaf iemand mij de tip om bij de huisarts te vragen om Silicea d6. Is er iemand die dit kent en gebruikt of juist...
  10. P

Oma overleden, nu past opa op...

<p>Hallo lezers,</p><p>Ik ben een alleenstaande moeder en toen mijn zoon in maart 4,5 maand was, overleed mijn moeder. Zij was mijn alles en zou ook 2 dagen op mijn ventje gaan passen. Dat moest dus ineens allemaal anders.</p><p>Nu past mijn vader wel eens op, geen...
  11. P

Zoon is 4 maanden en nog steeds 'begrijp' ik hem soms niet...

<p>Even een beetje steun en herkenning nodig;</p><p>Mijn zoontje is nu 4 maanden en ik vind het nog steeds erg moeilijk om bepaalde dingen bij hem te herkennen. Ik word daar erg verdrietig van, voel me dan een soort schuldig naar hem, omdat ik op sommige momenten gewoon even...
  12. P

Hoe lang overdag baby wakker 14 weken?

<p>Tips gezocht!</p><p>Mijn zoon is overdag best onregelmatig met slapen en daardoor ook met drinken. Ik probeer 7-11-15-19 aan te houden met de flessen, maar hoe lang houden jullie je kindje op ertussen? 1,5 uur probeer ik aan te houden, maar als hij dan 2 keer maar een half...
  13. P

Spruw, Weleda ratanhia mondwater, verdunnen?

<p>Iemand bekend met Weleda Ratanhia mondwater als middel tegen spruw? Met hoeveel water moet ik dit verdunnen?</p>
  14. P

Zoontje veel 'kleine' klachten. Koemelkallergie?

<p>Mijn zoon is bijna 12 weken, vanaf week 2 had ik het idee dat mijn zoon verborgen reflux heeft. Nu al weken geprobeerd met johannesbroodpitmeel en medicijnen van de huisarts, maar om nou te zeggen dat het echt lekker gaat...?</p><p>Hij drinkt de fles meestal onrustig, boert...
  15. P

Welke fles/speen gebruiken bij joh.br.pitmeel?

<p>Wie heeft de 'gouden' tip!? </p><p>Ik ben zó aan 't tobben met de flessen van mijn zoontje... hij heeft last van verborgen reflux, krijgt hiervoor Ranitidine, maar ook johannesbroodpitmeel. Met dat laatste heb ik al een aantal weken ruzie ;) Mijn zoontje krijgt het niet...
  16. P

Wanneer ontzwangeren en wanneer postnatale depressie?

<p>Hoi allemaal, ik maak mij zorgen om mezelf. Ik ben een alleenstaande moeder, heb een kindje van 9 weken en voel me niet goed. Ben heel vaak nerveus, ben bang dat ik in paniek raak, helemaal niet zo blij daardoor, overbezorgd om de baby, vaak denk ik dat ik dit niet aan kan... moet vaak...
  17. P

Hoe lang proberen een baby terug in slaap te krijgen?

<p>Beste mede-ouders!</p><p>Zojuist een avond met een oververmoeide 7 weken oude baby gehad.</p><p>Overdag slaapt hij snel in, maar na kwartier, half uurtje is hij wakker en lukt het me niet om hem weer in slaap te krijgen. Terwijl hij wel heel moe is en ik echt van...
  18. P

36wkn zwanger en mijn moeder is doodziek...

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; font-size: 18px; line-height: 32px; color: #1a130f; font-family: book; cursor: text; counter-reset: list-1 0 list-2 0 list-3 0 list-4 0 list-5 0 list-6 0 list-7 0 list-8 0 list-9 0; white-space: pre-wrap; background-color...
Terug
Bovenaan