Zoekresultaten

1. K

Meisjes namen

Leone, zo dacht ik precies het zelfde alleen kan dus echt niks anders  vinden wat voor ons overtreft haha. Bedankt voor jullie leuke reacties ik heb nog even om goed na te denken!   xx 
  2. K

Meisjes namen

Hoi hoi, Hebben jullie tips waar jè eventueel leuke meisjes namen kan vinden!? Wij kijken en zoeken overal maar komen niet op iets anders uit dan de naam Ruby. Nou vind ik hem ook wel heel leuk maar kan niet kiezen op de uitspraak hiervan. Met een oe of een u. Hoe denken jullie het uit te...
  3. K

Uitgerekend in mei 2018

Ik heb inderdaad ook de vraag over Facebook  als ik daar lid van wil worden dan kan niemand dat toch  zien op Facebook of wel?   groetjes!
  4. K

Uitgerekend in mei 2018

Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wat leuk om jullie ervaringen te lezen! Wij zijn er ook achtergekomen 4 weken geleden dat we zwanger zijn!! niet heel onverwachts maar erg snel zijn nog met onze nieuwe huis bezig dus hoop dat we een beetje optijd klaar zijn! we zijn 9...
  5. K

Turks stoombad!

misschien dan maar 5 minuutjes inderdaad maar ik bel anders voor zekerheid de verloskundigen wel even. Dankjullie wel! Voor de reacties!      
  6. K

Turks stoombad!

Hallo!! Wij zijn er pas achter dat we zwanger zijn! Wij zijn morgen precies 8 weken! Alleen nou is mijn vriend jarig volgende week en gaan we een dagje/nachtje in een soort wellness huisje zitten met sauna Turks stoombad en een bubbelbad! Nou weet ik dat de sauna word afgeraden en ga hier dan...
Terug
Bovenaan