Uitgerekend in mei 2018

@charlotte over twee weken krijg ik weer een echo en dan gaan ze precies berekenen hoever ik ben, dus wellicht verandert er nog wat aan de uitgerekende datum van 17 mei ;)
Dat bloedverlies mag van mij wel stoppen ja... word er toch onzeker van. 
Ohh dat belooft wat voor je, haha. Bij mij mag er best wat bij ?

Hallo mama's (to be)!

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding communicatie. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig ;)
Zouden jullie zo lief willen zijn deze enquête in te vullen?

https://www.survio.com/survey/d/A4U7O3P9D5A3X6W3F

Ik zou jullie heel dankbaar zijn! Er wordt ook een leuk prijspakket verloot op maandag 9 oktober onder de respondenten!

Hai allemaal! 

Ben zelf momenteel ruim zes weekjes zwanger volgens de eerste berekeningen. Vind het ontzettend leuk en tegelijkertijd doodeng omdat ik eerder dit jaar een gecompliceerde missed abortion heb gehad. Afgelopen donderdag wel het hartje zien kloppen omdat ik sinds dinsdag met ups en downs heel misselijk ben. Donderdag weer een echo, goed voor mijn zwangere paranoïde geest ;-) 

Veel plezier met de zwangerschap allemaal!

Liefs

hoi hoi

iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

ik ben net 7 weken zwanger, nog geen echo gehad die komt pas over 1,5... kan bijna niet wachten..

ik lees iets over een geheime facebookgroep.. wil iemand mij toevoegen :) en dan kunnen mijn facebookvriendjes dat niet zien toch? (ben een beetje een leek hierin ;) )

groetjes

Ik heb inderdaad ook de vraag over Facebook 
als ik daar lid van wil worden dan kan niemand dat toch 
zien op Facebook of wel?

groetjes!

Terug
Bovenaan