Uitgerekend in mei 2018

Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen! Wij zijn er ook achtergekomen 4 weken geleden dat we zwanger zijn!!

niet heel onverwachts maar erg snel zijn nog met onze nieuwe huis bezig dus hoop dat we een beetje optijd klaar zijn!

we zijn 9 mei uitgerekend en dan zijn we 9 weekjes! Aankomende dinsdag hebben we de eerste echo van ons eerste kindje! Nog niet aan iedereen verteld maar wel onze ouders en broers en zussen!

Het is zo moeilijk om het nog niet te vertellen!! Zeker omdat je alles voelt, pijn in de borsten, heel moe veel misselijk ik probeer de hele tijd te eten maar eigenlijk tegen mijn zin in, omdat ik zo de heledag wel misselijk kan zijn! Ik weet dan ook echt niet waar k trek in heb! Hebben jullie daar ook last van? 
Wat eten jullie bijvoorbeeld!?

Groetjes Kelsey

Ik ga deze groep ook volgen! 
Naar eigen berekening 2mei uitgerekend:) 
12 okt de 11 weken echo! Heb al een echo bij 7 weken en bij 8 weken gehad. Heb hiervoor een miskraam gehad en ben behoorlijk onzeker!! Maar gelukkig twee keer een kloppend hartje! 

@ kelsey Ik ben erg misselijk geweest, bij mij hielp het beste om ‘droge’ en hartige dingen te eten.. brood, crackers, LU toastjes etc.. met kaas of droog. Zoete dingen vielen niet lekker.. zelfs sultana was te zoet. Een zoet zure elstar appel gaf wel soms tijdelijke verlichting. En water met ijsklontjes :) 
Ik ben sinds 2 dagen een stuk minder misselijk.. wat heerlijk is maar ook eng..bang dat het geen goed teken is!!

hoe doen jullie het met sporten?? Ik volleybal en wil dat zo graag nog blijven doen! Had alleen dus in mijn 8e wk wat bloedverlies en verloskundige zei dat ik wel rustiger aan moest doen.. vind ik moeilijk! Ben fanatiek.. vrijdag wedstrijd gespeeld, leek alsof ik een harde buik had hierna? Heeft iemand ervaring hiermee? 

@Kelsey - ik kan ook een stuk minder hebben qua eten. Zure en hartige dingen smaken met best. En licht verteerbaar. Inderdaad kaas, zure appels, crackertje, yoghurt enzo smaakt me het best. En heb een craving in bitter lemon hihi. En tuurlijk veel groenten, komkommer tussendoor smaakt me ook heerlijk?

Hoi, ik mag vrijdag voor een eerste echo. Dan ben ik ruim 6 weken. Ik hoop dat ze miss al een hartje kunnen laten zien. 
Ik heb nu al dat mn broeken niet lekker zitten. Dat lijkt me echt wel vroeg! Iemand die dit herkent? 

Hoi Allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik verwacht mijn eerste kindje op 17 mei 2018.

Heel spannend allemaal. Na 16 jaar aan de pil geweest te zijn, ben ik op 2 augustus 2017 gestopt en ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger.

het is bijzonder snel gegaan! Zijn jullie ook zo moe? 

Ik heb donderdag mijn 8 weken echo dus ben benieuwd!

graag lees ik jullie bevindingen en tips :)

groetjes,

charlotte

Vandaag m'n eerste geplande echo gehad met 7w4d (na een spoedecho met 5w6d ivm bloedverlies). 
We waren best gespannen omdat ik al ruim 2 weken bloed verlies maar het hartje was te zien en groeit precies volgens de lijn. Dus wel een beetje opgelucht nu en gerust gesteld. 
Over 2 weken mag ik weer voor een echo, omdat ik in het ziekenhuis loop ivm een nierziekte krijg ik meer controles en echo's. Ergens wel een fijn idee, zeker met het bloedverlies. 
@charlotte, we zijn precies even ver! En ja, ik ben ook enorm moe. Verder af en toe niet zo lekker en m'n borsten zijn erg gevoelig en al zeker een cupmaat gegroeid! 

Hallo allemaal! ?

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat leuk dat deze groep bestaat. ? 

Ik ben zwanger van mijn 1e kind. Was al ruim anderhalf jaar van de pil af en had het eigenlijk al naast me neergelegd, omdat het allemaal zo lang duurde. Maar nu is het zover super spannend! 

Volgens de dokter ben ik uitgerekend 31 mei 2018. Vind het allemaal super spannend. Zelf ben ik niet gezond. Heb diabetes type 1 dus wel een extra spannende tijd nu waarin ik goed voor mijn suiker moet zorgen zodat de baby zo goed mogelijk kan ontwikkelen.

Ondanks dat probeer ik zoveel mogelijk te genieten en merk dat ik mij er niet heel erg druk om maak ik doe me best. 11 oktober heb ik de eerste echo bij de gynaecoloog. Moet a.s. donderdag wel naar de verloskundige voor een intake gesprek om een doorverwijzing te krijgen voor de gynaecoloog.

Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Heb gevoelige borsten, ben veel meer moe & heb vaker een opgezet gevoel in me buik. Hebben jullie daar ook last van?

Liefs, Muriëlle :)

Terug
Bovenaan