Zoekresultaten

1. S

7 week echo niks te zien. Testen blijven even positief

Meiden, Ook ik heb dit meegemaakt.. Was 4 dagen overtijd (menstruatie komt altijd stipt) dus had ik een kruidvattest gedaan. Een hele lichte streep dus ik was onwijs blij! Ik voelde me ziek had pijn enz dus het zat wel goed totdat je na een week (bijna 6 wkn) bloedverlies krijgt. Het begon met...
  2. S

Krampen en bruinverlies week 12

Hoeveel rood bloed is het? Meestal is er niks aan de hand maar ik weet hoe je je voelt.  Hoop dat alles goed afloopt?
  3. S

Uitgerekend tweede week Augustus

Hoii dames,   Ik zit net op het randje 15 augustus❤️
  4. S

Zie ik het nou goed?

Nee is niet eerste. Ik heb een van 8 en van 1 maar heb 3 maanden geleden ook zoiets meegemaakt. Ik was een aantal dagen overtijd en ik voelde me zo ziek echt alle zwangerschap verschijnselen voelde ik maar toch bleven de testen negatief begon na 2 weken ook te bloeden. Dus achteraf gezien was ik...
  5. S

Zie ik het nou goed?

Haii Dames, Vraagje!! Ik heb altijd een cyclys van 32 dagen en ben nu dan ook 4 dagen overtijd. Ik durfde absoluut geen test te doen en voel me ook niet echt ziek ofzo. Vandaag heb ik besloten om toch een test te doen (goedekope kruidvat) nu gaf die na 1 minuut een super licht streepje aan...
  6. S

Extreem pijnlijke borsten s'avonds

Ben inmiddels 2 weken overtijd. Alleen maar negatieve testen tot nu gehad. Ergens vorige week helderrood bloedverlies gehad dat 4 dagen aanhield zonder stolsels. HA geeft aan dat ik een MA heb gehad of dat ik helemaal niet zwanger ben geweest. Maar heb sinds 3 dagen enorm veel pijn aan mijn...
  7. S

Helderrood bloedverlies zonder stolsels

Ahh wat erg!  Hoop indd dat die ook snel doorzet zodat je verder kunt. Echt balen hoor. ?
  8. S

Ja! Hou je voorsl rustig ik snap dat dat moeilijk is want je wordt er steeds meegeconfronteeerd!!  Veel succes morgen?
  9. S

Ik hoop ook op een goede uitslag voor je. Bij mij is het nu nog alleen als ik naar de wc ga of als ik nies of iets dergelijks maar ik voel me nog steeds ziek, heb nog steeds last van een trekkerige pijn die van mijn borst naar mijn tepel gaat.  Aangezien ik een negatieve test had moet ik Dinsdag...
  10. S

Je wilt de weken probleem & stressloos doorkomen totdat er bloed tevoorschijnt komt. Voor vele van ons die eerder een miskraam hebben gehad is het echt doodeng want een MA begint meestal zo. Het liefst check ik 1000x per dag om te kijken of het bloeden is gestopt maar je wordt er helemaal gek van.  
  11. S

Gelukkig dat alles goed gaat met jou!! ik moet helaas nog wachten omdat de ha zegt dat ik een miskraam heb gehad en ben geen enkel stolsel verloren. Heb hiervoor eerder miskramen gehad en ik zal dan duidelijk hebben gemerkt dat dat is gebeurd. Bloeden houd al best op het is nog puur als ik naar...
  12. S

Ja ik heb haar ook gebeld, enige wat zei zegt is afwachten vanaf week 7 kan er een echo gemaakt worden.  
  13. S

Ik ben momenteel 5 wkn zwanger van mijn 3e kindje. Eerste 2 zwangerschappen nooit last gehad van bloedverlies wel ziek geweest. Sinds gister middag opeens bloedverlies. Niet echt veel zoals mijn normale menstruatie maar wel iets dat zorgen baart. Na 3 miskramen achter elkaar ben ik bang dat dit...
  14. S

Bijna 5 weken en geen symptomen meer

Hoi onzeker dametje,   voel je dan helemaal niks meer? Ik ben ook 5 wkn en er zijn dagen dat ik niks voel en dagen dat ik me bed niet uit kom. je moet je vooral niet gaan stressen dat is niet goed voor de buik!! Ik snap wel dat het moeilijk is hoor vooral na een miskraam  
Terug
Bovenaan