Zoekresultaten

1. R

Baby slaapt niet in eigen bed – ik ben hopeloos!

Heb je al geprobeerd hem in te bakeren?
  2. R

Bevallen of keizersnede na totaal ruptuur?

Een subtotaal ruptuur gehad, waarvan uiteindelijk 7 maanden met een open wondje heb gelopen! Erg traumatisch allemaal de eerste keer, de tweede keer bevallen met een keizersnede (eigen keus!) en dit keer ‘maar’ 6 weken herstel. Was echt goed op de been na een week en na 2 weken al aardig...
  3. R

Wanneer stoppen met 19:00 uur fles

Wij zijn door gegaan met opvolgmelk en op een gegeven moment gewone melk toen hij wat minder aan dat flesje hechtte!  Hij was 2 toen hij zelf eigenlijk aangaf niet meer te willen (paar slokken drinken of ons zijn fles geven). Hij gaat nog wel elke avond in bad, daarna even tv op ons bed, tanden...
  4. R

Niet slapen op vakantie

Wij hebben dit ook gehad met onze zoon van toen 6 maanden.. echt precies zoals je het omschrijft!! We zijn naar huis gegaan en raad eens... gelijk in slaap in zijn eigen kamertje! Konden wij tenminste ontspannen s avonds op de bank en toch een beetje vakantie vieren! Blijft hier nog steeds een...
  5. R

Fles en borstvoeding combineren vanaf het begin?

Bedankt allemaal voor de reacties! Lactatiekundige ga ik eens informeren.  Fijn om jullie verhalen te lezen!
  6. R

Fles en borstvoeding combineren vanaf het begin?

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo!</span> <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik wil toch mijn vraag hier eens voorleggen. Zijn er dames die vanaf het begin fles en borstvoeding hebben gecombineerd? </span> <span...
  7. R

Twijfels bij inleiden bij 40+6

Op je strepen staan waarvoor??   Alleen maar extra risico voor je kindje als je langer wacht. 
  8. R

Iemand ervaring met deze tip? Extreem vroeg wakker

Hier maakt dat ook geen verschil... vaak nog vroeger wakker worden omdat hij dan al veel te moe gaat slapen en dan onrustig slaapt. En dan overdag lekker chagrijnig ?  we hebben dat op vakantie 1,5 gehad omdat we dan gewoon later met alles klaar waren maar hij was des te vroeger wakker. Hier ook...
  9. R

Weer elk (half)uur huilen in bed

Oortjes laten checken bij de dokter! Als onze zoon dat deed had hij oorontsteking.
  10. R

Oververmoeidheid baby 2 1/2 week

Inbakeren! 
  11. R

Jongensnaam bij David

Gideon
  12. R

Baby meisje 10 maanden

Heeft ze al tandjes?  Vooral het niet willen eten zien we bij onze zoon sterk terug als er tandjes aankomen!  Wakker worden ook maar dat doet hij ook als het niet om tandjes gaat ?
  13. R

Zo gefrustreerd!

Sorry, ik snap echt je frustratie maar mensen hier gaan het niet beter maken. We hebben het zelf ook ontzettend moeilijk gehad met een opname van onze zoon (vanwege het vele huilen bij 5 weken) . Ik vind het best heftig hoe je over kindje praat... vraag aub hulp van iemand of de huisarts want ik...
  14. R

Lastige nachten

Niet te druk maken! Hoe drukker je je maakt hoe erger het wordt ;-)!Voor jezelf dan in ieder geval. Ze zijn nog zo klein en blijven wisselende periodes houden! Onze zoon (bijna 7 maand) heeft van 2-4 maanden prima geslapen. Toen minder toen weer super en nu krijgt hij tandjes! Dus dag nachtrust...
  15. R

baby 4,5 maand heeft KMA en Reflux, op zoek naar ervaringen

Wij hebben ook een opname gehad met onze zoon en er mocht toen 1 ouder bij blijven. Dat eens vragen? Misschien dat het je helpt wij wisten het ook niet meer op een gegeven moment!
  16. R

Hero Comforr

Ja! Grotere speen op de fles hij werd bij ons ook onrustig maar kreeg er niks uit ;-)
  17. R

Baby 4 maanden - uitstapjes / on

Bedankt dames!! Fijn om te lezen dat het herkenbaar is en bedankt voor alle tips. We gaan altijd al na een slaapje en fles en zijn ook voor de volgende fles weer thuis maar het maakt nog geen verschil. We kunnen hem best even meenemen en soms huilt hij niet in een supermarkt maar dan krijgen we...
  18. R

Baby 4 maanden - uitstapjes / on

<p>Hallo mama’s,</p><p>ik hoop dat iemand tips heeft die we nog niet hebben geprobeerd. Onze zoon is 4 maanden oud en even met hem weg gaan om bijvoorbeeld boodschappen te gaan doen of ergens koffie drinken blijkt tot nu toe niet haalbaar. </p><p>Thuis gaat het...
  19. R

Baby 5 weken overprikkeld?

Zelfde verhaal! Wij zijn met 5 weken ongeveer in het ziekenhuis beland omdat hij overdag helemaal niet meer sliep of hele korte slaapjes, het was huilen van voeding tot voeding. (16 -20 uur per dag)  Na observatie bleek hij erg gevoelig voor prikkels! Ook een heftige bevalling geweest met...
Terug
Bovenaan