Zo gefrustreerd!

Fijn dat je nog zo snel terecht kon. Hopelijk helpt het. Hij kan nu ook huilerig en drammerig zijn doordat hij richting een sprongetje gaat. Hij is al bijna 3 weken oud toch?  Ik snap je frustratie en hoop echt dat de nachten voor jullie snel beter gaan. Zou je hem niet een keer overdag bij iemand kunnen brengen? Mocht hij dan huilerig zijn dan vinden mensen dat meestal niet zo erg. Bijv je ouders of schoonouders,  zodat je overdag ff kan slapen en dan de nacht weer tegemoet kan. Want je kleintje voelt ook jullie frustratie en stress aan. 

Hij huilt echt de hele dag al vdg! Jezus hij slaapt ff over mijn schouder en zodra ik hem naast mij in mijn bed leg of zijn ledikantje is het weer huilen geblazen. Gvd ik baal zo. Ik weet me echt geen raad meer. 

Je bent vandaag naar osteopaat geweest, toch. Nu zal de kleine misschien het gefrunnik om het zo maar effe te noemen, niet leuk vinden. Zou zomaar kunnen dat ie hier vandaag wat last van heeft. Tevens zei je dat ie eerst overdag veel sliep. Mogelijk doordat ie nu wakker/huilerig is ie komende nacht toch beter slaapt omdat ie moe gehuild is. Ik hoop dat jullie een goede nachtrust mogen hebben komende nacht

Ik ben tijdens die flinke huilmomenten veel gaan wandelen buiten.. knapte zelf op van de buitenlucht hoe moe ik ook was. Kleine man sliep er ook goed door.. misschien helpt t bij jullie kleine man ook..

Voor de eventuele oppas is het maar 1 slechte nacht die ze tegemoet gaan!Is er niemand die dat even kan doen voor jullie ? En die dat aankan?Heb je wel aan mensen gevraagd voor hulp?Na een behandeling van de osteopaat kunnen ze huilerig zijn de eerste 24 uur is mij verteld.Ik zou wel even ook aan jezelf gaan denken want je bent zeer zeker wel belangrijk !Waar kom je vandaan als ik zo vrij mag zijn dat te vragen ? Wie weet kan iemand vanaf hier wat voor je betekenen voor een paar uurtjes ? 

Sorry, ik snap echt je frustratie maar mensen hier gaan het niet beter maken. We hebben het zelf ook ontzettend moeilijk gehad met een opname van onze zoon (vanwege het vele huilen bij 5 weken) . Ik vind het best heftig hoe je over kindje praat... vraag aub hulp van iemand of de huisarts want ik denk niet dat als je deze bewoordingen daar gebruikt dat ze verwachten dat het zichzelf oplost. Er is hulp genoeg van professionals, desnoods om je kindje in het ziekenhuis op te laten nemen om zelf tot rust te komen en al het medische uit te sluiten.

Ik zou er echt met iemand over gaan praten.  Al is het alleen maar dat jij je verhaal kwijt kan en diegene je weer wat moed in kan praten. Ik snap dat je oververmoeid bent en dan is het lastig om positief te blijven,  maar voor jezelf is dat wel belangrijk. Anders ga je er zelf aan onderdoor,  als dat nu al niet het geval is. Er is niks vermoeiender dan een huilbaby. Maar als jij er weer positief tegenaan kan kijken dan gaat het ook ineens beter. Vraag hulp aan anderen zoals al meerdere hier zeggen. Of ga naar de huisarts als het niet beter gaat en zorg dat ze daar ook goed naar jou luisteren. En als hij bij jou wel in slaap valt, laat hem daar dan slapen ookal is dit misschien niet handig. Die kleine heeft zeer waarschijnlijk nog huidhonger en gaat daarom huilen als je hem weg legt. Maar zoek aub hulp, ook voor jezelf! Er is vast wel iemand die het een paar uur van je wil overnemen. 

Terug
Bovenaan