Zoekresultaten

1. G

Innesteling of niet?

Dit kan mogelijk zeker een innesteling gehad. Zelf ben ik nooit zwanger geweest maar ik weet dat je 4 a 5 dagen voor de NOD je innesteling kan hebben. Sommige vrouwen hebben dan last van een innestelingbloeding. De is minimaal en kan licht roze of bruin bij afvegen zijn. Ook de lichte...
  2. G

IUI traject

Ik ervaar ook dat ik meer bijwerkingen heb dan de eerste ronde. Steekjes onder in mijn lies heb ik vanaf dag 2 ( hormooninctie ) ook gekregen. Moet zeggen dat dit de afgelopen 2 dagen wel weggegaan is alleen nu .. mega veel afscheiding en gigantisch boobs hahah. helaas vandaag 2x negatieve...
  3. G

IUI traject

Hi Beertje, beetje een late reactie.. ondertussen weer 2x in het ziekenhuis geweest voor een echo. afgelopen donderdag zagen ze 4 groeiende eitjes boven de 14mm, dag later 3 groeiende eitjes waarvan 1 van 16mm en 2 in de 14mm. Helaas is dat nog steeds 1 teveel om de IUI door te laten gaan..  als...
  4. G

IUI traject

Het wordt voor beide een ronde die geheel gestimuleerd is door de hormonen.  Laat je morgen weten of er weer een mooi groeiend eitje te zien is. 2 zou helemaal mooi zijn hahah
  5. G

IUI traject

Jammer dat het bij jou ook niet raak is.  Vamaf vorige week vrijdag weer begonnen met de dagelijkse hormooninjectie en aankomende donderdag de eerst uitgangsecho. Hopelijk een mooi groeiende eitje.  Ik heb de inseminatie op cyclusdag 14 gekregen, gevoelsmatig voelde dit echt als een dag te...
  6. G

IUI traject

Helaas was onze 1e IUI niet geslaagd. Ongesteld geworden op cylcus dag 27, 13 dagen na de IUI.  Vanaf vandaag weer begonnen met spuiten en positief naar IUI poging2.  Hoe gaat het bij jou Beertje ? 
  7. G

IUI traject

Super spannend allemaal. ik ga voor ons duimen dat we over 2 wk de meeste gelukkige personen mogen zijn!  Liefs 
  8. G

IUI traject

Natuurlijk voel je wel iets maar vond het ( gelukkig ) niet pijnlijk.  Ik heb alleen hele andere medicatie erbij moeten gebruiken. Mogelijk omdat het aan mijn hormonen ligt waarom het tot op heden nog niet gelukt is. :-( waarvoor zijn die vaginale capsules als ik vragen mag ?  Is er in jullie...
  9. G

IUI traject

Hi Beertje,  alles is gisteren goed gegaan en nu 2 spannende wachtweken.  Wel wilde de katheter er niet echt ingaan en moest een “ schaar “ van pas komen. Klein knipje in mijn baarmoedermond zodat de katheter nu wel ging. Moet zeggen, voelde bijna niks!  Qua eisprong ben ik nu gelukkig wel...
  10. G

IUI traject

JD4 bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap ! ben nu wel redelijk opgelucht en laat het vanaf nu gewoon op mijn afkomen. 
  11. G

IUI traject

Bedankt voor je reactie !!  Het kan niet zo zijn doordat ik er gisteren al bijna tegen mijn eisprong zat, dat na het zetten van de pregnyl niet eerder gaat komen ? Dat de pregnyl ervoor zorgt dat die 40 uur na de injectie pas springt ? 
  12. G

IUI traject

<p>SPANNEND!!! ?</p><p> </p><p>Lieve meiden,</p><p> </p><p>Afgelopen maandag na 9 dagen gonal F 50 eenheden hebben gespoten, mijn eerste uitgangsecho. </p><p>Ze waren heel positief dat de hormooninjectie...
  13. G

Herkenbaar ?

Hallo Damens, Ik zit met het volgende en ik hoop zo dat iemand dit ook herkent. Mijn Partner en ik zijn al ruim 1.5 jaar bezig om zwanger te worden. Mijn cylcus zit tussen de 30-35 dagen. Dit ivm hoog mannelijk hormoon is het elke maand niet precies hetzelfde maar schommel ik tussen deze...
  14. G

Hoopvol

Bedankt voor jullie reacties!    Ik probeer mezelf rustig te houden maar is zo lastig. helemaal door de reactie van de arts met wat er op de echo te zien was... de arts gaf zelf ook aan, pas aankomende vrijdag testen maar kon het gewoon niet laten.  Ik werk zelf full time, deze week genoeg (...
  15. G

Hoopvol

Hallo Damens, Ik ben nieuw hier en een kleine uitleg. Ben al 1,5 jaar geleden gestopt met de pil. Altijd een hele erge onregelmatige cyclus gehad en hiervoor bij de huisarts geweest / doorgestuurd. Na wat onderzoeken bleek dat ik een te hoog mannelijk hormoon heb en dit de oorzaak van een...
Terug
Bovenaan