Zoekresultaten

1. S

Zwanger van een tweeling.

Hi, hier ook zwanger van een twee-eiige jongenstweeling 28+4! De app ‘zwangerschaps+’ geeft ook meerlingen informatie per week!  Liefs Sharona
  2. S

Wat denken jullie? (Geslacht echo)

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi Iedereen, <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing...
  3. S

tweeling zwangerschap

Ik ben momenteel 12 weken zwanger van een tweeling. Het is mijn 1e zwangerschap en heb van mezelf al een klein buikjes ik merkte met 8 a 9 weken al dat mn spijkerbroeken niet meer lekker zaten en heb toen al zwangerschapsbroeken gehaald! Zitten heerlijk. Ik hoor van Mn omgeving dat zevinden dat...
  4. S

overgewicht en zichtbare zwangere buik

Hier ook overgewicht, ik ben 1,58 en woog 85 kg voor mijn zwangerschap. Ik ben nu 9+2 weken zwanger van een tweeling. Zelf altijd al een voller laag buikje gehad waarin sommige al dachten dat ik zwanger was?. Voor mijn gevoel is die al flink aan het veranderen mijn broeken zitten ook al niet...
  5. S

Uitgerekend oktober 2018

Halloo iedereen, Leuk dat het al zo grote groep is die uitgerekend is in oktober! Ook wij zijn uitgerekend in oktober! Wij zijn er alleen gister met de echo achter gekomen dat ik dus zwanger ben van een tweeling. En dus oktober niet ga halen. Ik ben vorig jaar juni al gestopt met de pil, maar...
Terug
Bovenaan