Uitgerekend oktober 2018

Hallo Allen! Wat een hoop berichten. Er komen vast veel mooie babytjes in oktober!
Ik ben nog aan het bijkomen dat ik zwanger ben. Totaal onverwachts met een partner in het buitenland. Ik ben volgens eigen berekening 23 oktober uitgerekend. 
Is er al een besloten facebook  groep? Ik vind dit forum niet heel overzichtelijk :)

Hi allemaal, hier 5 weken en 2 dagen als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 21 oktober. Dit is mijn eerste zwangerschap ik vind het echt super spannend. Naast rommelende darmen en extreme moeheid mag ik nog niet klagen :) Het was wel echt een verrassing voor ons beide maar zeker gewenst. Ook mij lijkt het leuk om zo nu en dan wat te lezen op de fb pagina mijn e-mail eleonorafaber@hotmail.com

Halloo iedereen,
Leuk dat het al zo grote groep is die uitgerekend is in oktober!
Ook wij zijn uitgerekend in oktober! Wij zijn er alleen gister met de echo achter gekomen dat ik dus zwanger ben van een tweeling. En dus oktober niet ga halen.
Ik ben vorig jaar juni al gestopt met de pil, maar deden het nog wel met condoom( mijn vriend was er nog niet klaar voor maar zo kon ik wel vast ontpillen zegmaar). Mijn vriend gaf begin januari aan dat we er aan konden beginnen en het was in een klap raak! 
Verder op het ontzettend moe zijn en misselijkheid gaat alles verder goed! Zou het leuk vinden om in de facebookgroep terecht te komen! 
Sharonavanthof@msn.com 

Hee dames! Ik ben vandaag 5 weken zwanger, wat zijn jullie symptomen tot nu toe?
Ik ben erg moe steeds en erg pijnlijke borsten! Voor de rest mag ik echt niet klagen!!

@jessicacat
Hier ook erg moe, en de hele dag misselijk. Gelukkig houd ik het eten wel binnen. 
Bij mijn vorige zwangerschap begon ik rond week 7 met overgeven dus ben benieuwd wat me nog te wachten staat ?

Terug
Bovenaan