Zoekresultaten

1. L

Jongensnaam

Ik zou ook voor Tobin gaan!    Vind het inderdaad wel leuk om van andere te horen aan wat voor namen ze denken. Wij zijn pas net in verwachting dus hebben het er nog niet serieus over gehad, maar bij deze mijn verzameling van opties van de afgelopen jaren:   Tijn Mees Mathis Levi Gijs Melle Liam
  2. L

Uitgerekend in november

@Force ik herken me enorm in je verhaal! Wij zijn beide 25, mn vriend 26 in nov. Degenen die we het tot nu toe verteld hebben reageerden inderdaad heel verrast maar gelukkig positief (beide ouders, zwager en zn vriendin, een vriendin en een collega). Ik ben nog het meest zenuwachtig voor de...
  3. L

Ochtendroutine 1e trimester

Hahaha, wat leuk jullie reacties!  @D EJ, wat fijn dat je lekker je eigen tempo mag bepalen! Kan me voorstellen dat je zo extra goed naar je lichaam kan luisteren wanneer het iets en wat het nodig heeft.   @SFVB Ik ben ook ruim 5 weken zwanger nu en herken dat flauwe gevoel heel erg! Niet echt...
  4. L

Ochtendroutine 1e trimester

<p>Dag dames, </p><p> </p><p>Op dit moment ben ik ruim 5 weken zwanger en ik merk dat ik mn doen en laten in de ochtend nu al enigszins moet aanpassen ivm me heel flauw of misselijk voelen. Ik was daarom wel benieuwd hoe jullie je ochtend aanpakken vanaf het moment...
  5. L

Uitgerekend in november

Dag allemaal!  Ik kom me aansluiten bij jullir novemberclub. Afgelopen zaterdag totaal onverwacht positief getest. Het idee is heel langzaam aan het indalen. De situatie ligt bij ons wel nog een beetje gecompliceerd. Ik ben net begonnen aan mijn afstudeerscriptie en had de planning om in...
Terug
Bovenaan