Uitgerekend in november

@Rian: ik heb ook colitis ulcerosa en contact opgenomen met de arts over medicatie. Was gerust om te horen dat het inderdaad mag, aangezien je vaak hoort van obstipatie tijdens zwangerschap. Ik heb wel de zetpil variant van salofalk, die dus alleen plaatselijk ‘geneest’. 

Proficiat allemaal. Wat een spannend tijd zeg, afwachten welke klachten je krijgt, hoe het gaat en nu nog met een heel mooi geheim lopen. Gisteravond geweest uit eten met de schoonouders. Maar even aan de ober gevraagd om me een glas alcoholvrije wijn te brengen als ik wijn bestelde. Echt leuk om ze een beetje voor de gek te houden, Ha Ha. 
Woensdag komt er iemand van moeders voor moeders om uitleg te geven. Weer zo’n moment om het met iemand (professioneel) te bespreken. Zo leef ik van moment tot moment. Daarna wachten op de eerste echo/intake. 
Een appgroep lijkt me leuk maar ben bang dat het dan sneller uitkomt voor anderen. Dus voor mij liever niet, maar lees het forum wel. 

Er is al een appgroep, moet je ff het andere forum bekijken ‘uitgerekend in november’. Die staat per ongeluk onder ‘zwanger worden’. 

Dag allemaal! 
Ik kom me aansluiten bij jullir novemberclub. Afgelopen zaterdag totaal onverwacht positief getest. Het idee is heel langzaam aan het indalen.
De situatie ligt bij ons wel nog een beetje gecompliceerd. Ik ben net begonnen aan mijn afstudeerscriptie en had de planning om in november af te studeren. Nu ben ik ineens de 20e uitgerekend! #nietheelhandig
We hebben dan ook vooral zaterdag weldegelijk getwijfeld of we er wel voor zouden moeten gaan. Een gedachte waarvan ik nooit had gedacht dat deze in mij op zou komen. Best wel confronterend. Ik merk dat bij ons beiden deze gedachte nu ook wel weer afneemt. Ik heb morgen een afspraak met de studieadviseur en we zijn van plan het komend weekend aan onze ouders te vertellen. 
Pff, dit opschrijven en weten dat er mensen zijn die het gaan lezen lucht op een bepaalde manier ook al op.. Dus laat ik jullie daar nu maar vast voor bedanken ;) 

hallo allemaal!!ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.ik ben kiki en mijn vriend en ik zijn er 2 weken geleden achter gekomen dat wij ons 2e kindje verwachten begin november. ik ben inmiddels 7+1 weken zwanger. het lijkt mij super leuk om in contact te komen met andere moeders.groetjes kiki

Hoi meiden,
Ik heb 2 dagen geleden positief getest! Eerste zwangerschap. Vind het heel spannend en leuk. Zoals het nu lijkt ben ik rond 25 november uitgerekend ;)
Ik heb wel al wel wat symptomen. Slapeloosheid, menstruatiepijn. Dit schijnt normaal te zijn. 
Wel heb ik met mezelf afgesproken niet meer te veel op Google te zoeken. Het lijkt wel of iedereen een miskraam heeft gehad en dat maakt mij best onzeker! Gevoel alsof de kans dat het lukt klein is.. terwijl ik ben gewoon lekker zwanger en grote kans dat er over 8 maanden een klein snoepje in onze armen ligt ?

Terug
Bovenaan