Zoekresultaten

1. G

April 2021 uitgerekend

Badbevalling...ik zal er wat van vertellen:) Ik had het bad vanaf week 36/37 in huis. we hebben m in de slaapkamer opgezet en 4 dagen eerder een keer samen in bad getest, was heel relaxed:) een birth pool heeft een zacht opblaasbare ondergrond waardoor het lang goed toeven is. Ik heb 15 uur...
  2. G

Meer zwangere met Corona?

Hee ik heb vanochtend mn eerste keer testen gedaan. Vorige week begrafenis oma waar ik als 1 van de weinigen was omdat de rest van familie positief getest is(opgepikt in de zorg rondom oma, die snel aan covid is overleden) Bizarre weken dus en nu toch koorts, dus ben echt heel benieuwd wat de...
  3. G

April 2021 uitgerekend

Hi Allen!  ik sluit aan op jouw bericht ellentje:) Judith hier zwanger van de 2e (zoontje 2,5) en uitgerekend einde april. Ik ben doorlopend misselijk geweest vanaf week 6, en nog steeds. En lig nu op bed met koorts als klap op de vuurpijl, vanochtend voor t eerst getest... en dat terwijl ik...
  4. G

Ervaring met kater gevoel 9.2 week zwanger

Hee ja dat kn heel verschillend zijn! Ik ben ondertussen op week 25 en heb veel misselijkheid in de zwangerschap. En de vorige ook, dus ondertussen alle Truuks wel geprobeerd ;) iets wat kan helpen is toch even je maag iets geven, dus een crackotte(met kaas in mijn geval) een rijstewafel, ei...
  5. G

Ervaring met kater gevoel 9.2 week zwanger

Hee ja dat kn heel verschillend zijn! Ik ben ondertussen op week 25 en heb veel misselijkheid in de zwangerschap. En de vorige ook, dus ondertussen alle Truuks wel geprobeerd ;) iets wat kan helpen is toch even je maag iets geven, dus een crackotte(met kaas in mijn geval) een rijstewafel, ei...
  6. G

Wel of niet innesteling?

<p>hoi allemaal</p><p>Wij gebruiken de NFP natuurlijke methode. Mijn cyclus liep een beetje anders en we hebben er niet te moeilijk over gedaan, waren redelijk overtuigd dat de eisprong geweest was.</p><p>Maaar.. ik ben nu op dag 32 van mijn cyclus die nogmaal 28...
  7. G

Uitgerekend in september 2018

Ik ben over een half uurtje ook 15 weken en uitgerekend op 26 september!:) gezellige datum zo te lezen! Ook mijn eerste, superbijzonder allemaal.. we gaan vrijdag met een echo kijken of we een jongen of meisje krijgen, zo gaaf!! En na weken misselijkheid moeheid gedoe met eten en belabberd...
  8. G

Ziekte verzuim door zwangerschap

Hi!:) Ik ben ongeveer even ver, en heb midden februari aangegeven dat het niet ging. De bedrijfsarts heeft toen beoordeeld dat ik vanwege zwangerschap uit ben gevallen voor 50% en daarmee kwam ik in de speciale ziektewet voor bij zwangerschap. Misschien goed eens te checken of je met een...
Terug
Bovenaan