Zoekresultaten

1. N

Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi Allemaal!! Het wachten duurt zo lang soms word ik er echt gek van! Ik zit (denk ik) op 2dpo nu. Mijn cyclus is tussen de 26-30 dagen dus moeilijk in te schatten.  Ik merk aan mezelf dat ik er soms echt te veel mee bezig ben, en dan bijvoorbeeld boos word op mijn vriend als hij een keer geen...
  2. N

Ovulatietesten hulp gezocht

Okay duidelijk! Dan denk ik dat ik vandaag op 2dpo zit. Volgende ronde ga ik denk ik 2 keer per dag testen om hem niet te missen. Wel een dure grap inderdaad, even kijken voor de 2besure testen! Thanksss!
  3. N

Eerste keer zwanger willen worden

Hoi allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, en ook bezig voor een eerste kindje! 2 jaar geleden gestopt met de pil en nu sinds een half jaar wat bewuster bezig proberen zwanger te raken. Welke ronde dit is hou ik niet meer precies bij. Het wachten duurt in elk geval erg lang.... Deze ronde begonnen...
  4. N

Ovulatietesten hulp gezocht

<p>Hallo allemaal!</p><p>Ik ben deze ronde begonnen met het gebruiken van ovulatietesten.</p><p>Elke maand heb ik wel krampen rond de ovulatie, maar ik weet nooit precies of dat dan voor of na de eisprong is. Vandaar dat ik ben begonnen met testen. Nu leek het me...
Terug
Bovenaan