Eerste keer zwanger willen worden

Hoi gebruiker! Je beschrijft bijna mijn situatie! Ben ook 26, vriend 29. Ik denk dat mijn ovulatie 7 of 8 mei was, maar zou ook eerder kunnen zijn. Ik heb niet gemeten. Heb nu al sinds zondag avond pijn in mijn buik en sinds vanochtend zijn mijn borsten groter. Ik twijfel om vrijdag al een vroege test te doen. Kan het niet laten xD. 
 
Hoi @Visje2 
Fijn hè dat wachten...Grrrr.. duurt laaaang!
Ik ben benieuwd voor kan beide of we zwanger zijn of gewoon weer ongi worden...
Duim duim duim op zwangerschap!!
Ik wil m'n naam aanpassen..waar kan ik dat doen. Iets wat meer opvalt en voor mij ook makkelijker terug te lezen is. 
 
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum, en ook bezig voor een eerste kindje!
2 jaar geleden gestopt met de pil en nu sinds een half jaar wat bewuster bezig proberen zwanger te raken. Welke ronde dit is hou ik niet meer precies bij. Het wachten duurt in elk geval erg lang....
Deze ronde begonnen met ovulatietesten en concieve plus, en ik denk dat ik vandaag ongeveer op 2dpo zit.
 
Heel veel succes allemaal!
 
Zijn er al meiden met een uitslag of t gelukt is of niet?
 
Succes allemaal! Ik duim met jullie mee! Hopelijk kunnen wij volgend jaar allen het gezin uitbreiden ?
 
Hoi Krokusje, het is dus gelukt met je naam veranderen ^^.
Ik hoop ook zo dat het raak is! Het wachten is verschrikkelijk.. 
Welkom Nadine!
 
Wachten is echt stom haha. Durf niet zo goed voor mn NOD te testen zeker niet met alle “gekke” dingen van de afgelopen week. Was heel anders dan ik gewend ben maar toch bang voor de teleurstelling. Of naja bang is een groot woord maar jullie snappen het vast wel haha. Denk dat als ik het volhoud en niet ongesteld wordt ik zaterdagochtend ga testen. 
 
@visje2 en Krokusje. Wat grappig dat jullie ook allebei 26 zijn met een partner van 29 en de NOD rond 24 mei. Dat klopt precies met mij ?
Zit iedereen inmiddels in de facebookgroep? Mij lukt het helaas niet, krijg nog steeds de foutmelding. Ik heb nog een nieuwe email gestuurd naar je @inimie met een ander emailadres waaraan m'n facebook misschien gekoppeld is. 
 
@VonNic wat toevallig zo alles gelijk!! Leeftijden en en de nod dag. ? Hoe gaat het bij jou? Kan even niet ver teruglezen naar je reacties. 
 
Ik zit ook nog niet bij de fb groep. Blijf een foutmelding krijgen helaas.
 
Terug
Bovenaan