Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi niroflo..
Jaaaa morgen 11uur..ik ben zo zenuwachtig..het is niet normaal..vriendlief gaat lekker mee.. zodra ik wat weet laat ik het weten! Is de test al opgelopen bij je??
@beautygirl..  spannnend allemaal!! 
Ik hoop dat iedereen mooie resultaten krijgt!!

@beautygirl spannend!! Ik mag ook pas testen op de 29e mei als ik dan nog niet ongesteld ben. 
@Dyronne succes vandaag! 
@Gebruiker misschien was de LH waarde wat minder hoog als je de draden tegelijk met de testen had? Heb je geklust rond die tijd:) Ik hoop echt voor je dat het gewoon raak is:)
Voor de dames met darm klachten een vraag. Misschien een genant onderwerp maar welke problemen ervaren jullie precies.
Ik heb vrij heftige menstruaties en daarvoor altijd 1 dag verschrikkelijke darmkramp. Maar nu op dag 18 zit ik al de hele ochtend op de wc met dezelfde pijn. Ik heb hier zware pijnstilling voor maar door de kinderwens mag ik die pas slikken op het moment dat ik zeker weet niet zwanger te zijn. Wel gek dat dit nu al begint.. 

Hoi Allemaal!!
Het wachten duurt zo lang soms word ik er echt gek van!
Ik zit (denk ik) op 2dpo nu. Mijn cyclus is tussen de 26-30 dagen dus moeilijk in te schatten. 
Ik merk aan mezelf dat ik er soms echt te veel mee bezig ben, en dan bijvoorbeeld boos word op mijn vriend als hij een keer geen zin heeft in sex, in mijn 'vruchtbare' week. Dit is misschien niet helemaal eerlijk naar hem toe. Iemand die dit herkent?

@Dyronne wauw!! Wat een fantastisch nieuws:) fijn dat je ook al een kloppend hartje hebt gezien! Geniet van het mooie nieuws meid.
@Beautygirl goed dat je even je rust pakt. Dan gaan de dagen tot je nod hopelijk ook sneller voorbij. Wat apart zeg die steek. Ik duim voor je dat het de aller eerste tekenen zijn. 

@Niroflo wat zei de CB?? Ik overweeg ook stiekem om er nog eentje te kopen zodat ik kan zien of hij is opgelopen.. Hoe voel je je verder? Ga je nu ook de VK bellen ? Hier gaat alles goed. Ik heb vanmorgen wel iemand afgesnauwd in de winkel...hormonen? We gaan vrijdag op vakantie. Ik kijk er naar uit want het wachten tot de 29e lijkt een eeuwigheid te duren.
@gebruiker de ovulatietesten kunnen volgens mij ook altijd een licht streepje aangeven zonder dat je eisprong eraan komt. Voor een zwangerschapstest is het miss nog te vroeg als je je nod volgende week verwacht? Heb je met een early test getest? 

@Dyronne, gefeliciteerd, wat een super goed nieuws!!!
@Waitingfornrtwo ow dat is al bijna, lekker hoor! Geniet ervan! Hoelang blijf je weg?
Helaas heeft de cb mij hier weer doen schrikken, want vandaag precies een week later gaf de cb weer 2-3 aan. Tegen alle regels in heb ik beide open gebroken en ben ik toch weer tot rust gekomen, want op die van vandaag stond echt een knalstreep, dus ik zit waarschijnlijk op het randje. Ik heb meteen de vk gebeld, zij denkt ook dat ik op het randje zit en ze gaf mij meteen de keuze voor een vroege echo ivm mijn vmks, ze wil me alleen ook niet te vroeg laten komen omdat er anders misschien geen kloppend hartje is en ze mijn onzekerheid nog niet weg kunnen nemen. Dus ik wacht met je mee waitingfornrtwo, ik heb 31 mei de vroege echo en ben dan 7 weken en 1 dag. 

Terug
Bovenaan