Zoekresultaten

1. I

Zwangerschapsyoga/Pilates

Hi! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb mijn ervaring met zwangeryoga uitgebreid beschreven op mijn blog. Misschien heb je er iets aan? Heeft mij veel opgeleverd in elk geval. https://halloliefkleintje.nl/2018/03/16/blog-2-sporten-tijdens-en-na-de-zwangerschap/  
  2. I

Zwaar werk

Goed naar je eigen lichaam luisteren! Harde buiken bijvoorbeeld zijn echt een teken om het rustig aan te doen. Is het niet mogelijk om wat meer rustmomenten te nemen? Ik weet dat dat altijd een ding is in de horeca maar toch. Ik denk dat t geen kwaad kan als je geen lichamelijke klachten hebt...
  3. I

Bevallingsverhaal taboe

Jeetje, wat een heftig verhaal. Ik kan me erg goed voorstellen dat je het niet snel meer aan zou durven. Hou vol en misschien ooit. Trouwens verloskundigen en artsen kunnen zoveel verpesten.. altijd naar je eigen gevoelloos en verhaal luisteren. Hoop toch dat je ooit nog een positievere ervaring...
  4. I

Schema 9 maanden

Het komt vanzelf! En als hij het nodig heeft gewoon nog geven.. Hier is t redelijk vanzelf gegaan. Kan geen kwaad. Ons voedingsschema zag er zo uit (ook met 9 maanden ong!) https://halloliefkleintje.nl/2018/11/10/ons-voedingsschema-voor-een-baby-van-10-maanden/
  5. I

Vakantie baby 8 maanden: hulp en tips

Hi! Leuk! Wij gaan precies dan toevallig ook met ons zoontje van dan 15 maanden ook naar Bonaire. Ik heb op mijn blog www.halloliefkleintje.nl al meerdere dingen geschreven over reizen met een baby, ook met wat antwoorden op jouw vragen en veel tips. (Mocht je t willen lezen zoek dan even op...
  6. I

Vliegen en zonvakantie baby 10 maanden

Spannend! Veel plezier alvast. Bij ons beide keren ook goed gegaan. Heb alles vastgelegd in blogs en plogs op mijn website, misschien heb je er wat aan. (Bijvoorbeeld de onderstaande blogs en nog meer als je op categorie reizen zoekt!)...
  7. I

35 weken en ben er emotioneel doorheen

Hee lieverd. Jeetje.. wat heftig. Ik ga je ook zeker geen advies geven, maar wil er wel even op reageren. Wat een enorme k*t situatie zeg (als ik t zo mag zeggen..)! Alsjeblieft, luister naar jezelf en je lichaam.. het klinkt mij dat je echt heel snel een stapje terug moet doen. Dan laat je t...
  8. I

Voedingsschem 6 maand

Hi! Ik schreef dit over mijn zoontje met 7 maanden (6 maanden was redelijk t zelfde): https://halloliefkleintje.nl/2018/08/13/blog-48-voedingsschema-baby-7-maanden/  
  9. I

Zwanger proberen te worden zomer 2019

Wij willen dan ook graag voor een tweede gaan! Oooh zou t ook al heeeeeel graag willen, maar gaan toch nog twee mooie reizen maken voor een zwangerschap. Weet eigenlijk niet wat ik liever wil, maar goed de tijd gaat toch al zo snel, dus genieten maar!
  10. I

Dagjes uit

Indoorspeeltuin kan zeker al wel hoor! Een balorig oid. Lekker wandelen in het bos en zwemmen ook leuk!
  11. I

Hoeveelheid voeding baby 6 maanden

Dit was ons schema ook ong met 6 maanden; https://halloliefkleintje.nl/2018/08/13/blog-48-voedingsschema-baby-7-maanden/
  12. I

Hoe begon het bij jullie?

Leuk om al die verhalen te lezen! Oh zou zo weer zwanger willen zijn en de bevalling.. je kindje voor het eerst zien: geweldig! Ik schreef mijn bevalligsverhaal op mijn blog (en over mijn zwangerschap en de tijd na de...
  13. I

Uitzetlijst!?

Ik schreef een blog over besparen op je uitzetlijst, dus wat je echt wel nodig hebt en niet:https://halloliefkleintje.nl/2018/10/24/10-x-besparen-op-je-babyuitzetlijst/    
  14. I

Stoppen met werken na bevalling?!

Ik ben thuis bij mijn zoontje! Nu dik een jaar en het bevalt super. Ik geniet van ieder moment. Soms pittig, maar zou t voor geen goud willen missen.  (Op mijn blog www.halloliefkleintje.nl deel ik mijn ervaringen etc. Veel fotodagboeken. Krijg je misschien een beed van een thuisblijfmama. En...
  15. I

in de creche een engel, thuis boosheid alom

Oef lastig! Mijn gevoel zou indd zeggen dat hij overprikkeld is oid door de crèche.. zou je geen gastouder kunnen proberen? Of familie laten oppassen een dagje/weekje? Kijken hoe dat gaat? Ik denk dat jouw gevoel in elk geval goed zit.. misschien kan t cb bureau ook wat voor jullie betekenen...
  16. I

Hoeveel slaapjes baby ruim 8mnd

Hi! Het komt vanzelf! Goed kijken naar je kindje en inderdaad op bed leggen wanneer dat nodig is.    (Ik heb een stuk geschreven over het ritme van mijn zoontje toen hij 8-10 maanden oud was. Misschien heb je er iets aan? Of niet.. kan ook natuurlijk. Doen wat goed voelt in elk...
  17. I

Moedermelk flessenwarmer

Wat onhandig! Moedermelk in de magnetron mag niet, dus zit je aan een flessenwarmer vast.. wij hebben die van Phillips, redelijk prijzig maar heel snel! Heeft een snelstand en binnen 5 minuten heb je het flesje klaar! Misschien een idee om die te kopen? Ander idee: waterkoker voor de thee...
  18. I

6 weken zwanger en bloeding

Oh ja herken deze stress nog.. is waarschijnlijk van het innestellen. Dan kan het weleens gaan bloeden. Als het weer helderrood wordt moet je de verloskundig bellen. Blijft het donkerbruin? Dan is het oud bloed en zou ik me er persoonlijk niet druk om maken. X
  19. I

Moeder gezocht in Arnhem

Ik kom uit Zevenaar! Ik ben Ilse, 25 jaar en 15 december 2017 is mijn zoontje Lars geboren. Altijd gezellig om contact te hebben met andere mama’s!
Terug
Bovenaan