Zoekresultaten

1. V

Nub ?

Niemand ?
  2. V

Nub ?

Wat denken jullie ? ?
  3. V

Nub ?

<p> </p><p>https://www.mupload.nl/img/swxf6sr.jpeg</p>
  4. V

lichte lijn of verbeelding?

Ik zie indd een heeel licht roze achtig streepje , anders over een paar dagen weer even testen 
  5. V

Indrooglijn?

Spannend ! Het lijkt wel positief, morgen weer testen ? Ik ga voor je duimen ?
  6. V

Hechting

<p>Hoi!</p><p> </p><p>ik ging net naar de wc , en zag ineens wat raars in mijn urine , toen ik het wat beter ging bekijken leek het op een on opgeloste hechting ? , zou dit kunnen na 1,5 jaar ?? Ik heb het uit de wc gepakt en het was echt een touwtje qua structuur...
  7. V

Slapen

<p>Hallo ?</p><p> </p><p>onze kleine meid van bijna 1,5 jaar word snacht standaard 1 x wakker en slaapt alleen door als ze tussen ons in ligt + ze is elke ochtend standaard tussen 5 a 6 uur wakker en klaar om de dag te beginnen ( vrolijk en brabbelend ) iemand tips...
  8. V

Meisjesnaam Lot of Sas

Daaf en lot vind ik echt mooi klinken samen ?
  9. V

Nub theorie?? 12 weken en 2 dagen zwanger.

Ik denk een jongetje ?
  10. V

Positieve test ? Het is van harte welkom ???

Ja ben ook wel nieuwschierig ?
  11. V

Zwanger?

Ik denk ook zwanger hoor ! 
  12. V

Indroog lijntje of zwanger?

je kan altijd een extra test doen en kijken wat daar uitkomt , zie op de foto wel een streepje namelijk en ook in iets blauw .. vaak is een indroog streepje toch vaak grijs ? Maar het is geen knal test na 1,5 maand . Dus misschien gewoon nog een test doen en kijken wat daar uit komt 
  13. V

Indroog lijntje of zwanger?

Zie geen foto ?‍♀️
  14. V

Zou het?

Zie het ook ?
  15. V

Meisjes naam

Onze ochtend heet maeve ?
  16. V

Positief?

Ik zie wel een streepje , als het een streepje is wat reageerd op het hcg hormoon kan je morgen ochtend wel een testje weer tegen aan gooien, laat je het even weten., hoop het voor je en ben stiekem we benieuwd 
  17. V

Zwangerschapstest, lichte lijn

Zwanger hoor ! Gefeliciteerd ?
  18. V

Babyfoon

<p>Hoi!!</p><p> </p><p>ik vroeg me af wat nou een goede babyfoon is. Ben al een tijdje aan het kijken maar er zijn zo veel verschillende ? </p><p>we zoeken een goede babyfoon met het liefst een camera functie er op. Wie o wie heeft tips en of ervaringen...
  19. V

Positief of schaduw

Heb vanmorgen weer getest en deze was duidelijk negatief. Ik zit nu drie dagen over mijn NOD heen , terwijl ik eigenlijk altijd een normale menstuatie heb gehad , in februari is mijn dochter geboren maar was daarna snel weer ongesteld en ook regelmatig. Ik snap er niks van. Ik wacht het nog een...
  20. V

Positief of schaduw

Het was een half uur na de aflees tijd , met urine van de middag en twee dagen na mijn NOD 
  21. V

Positief of schaduw

https://www.mupload.nl/img/k88mxfcfke.jpeg
  22. V

Positief of schaduw

https://www.mupload.nl/img/c9n4sq.jpeg
  23. V

Positief of schaduw

<p></p>
  24. V

Positief of niet?

Spannend ! Laat je het even weten ! 
  25. V

Positief of niet?

Ik zie echt wel een schaduw streepje ! Die was bij mij ook zo een paar dagen voor mijn NOd , miss kan je morgen weer testten ? 
  26. V

papfles welke speen? Dr Browns Diffrax s fles

Misschien kan je een extra gaatje prikken in de speen zodat het er makkelijker uit komt of een schepje minder of iets meer water 
  27. V

Zwanger?

Kan je niet gewoon nog een testje er tegen aan gooien ? Mocht het zo zijn en je beging deze week voor het laatst hebt getest zal je hcg miss nu wel hoger zijn en miss kan je een foto plaatsen van de test ? 
  28. V

Zwanger?

Gefeliciteerd !!!! Ik denk dat je zwanger bent  hoor ! 
  29. V

Positief???

Misschien kan je een ander merk proberen want dit is alleen maar onzeker voor je zelf 
  30. V

Turen jullie mee? 3 dagen voor de NOD

Ik zie ook een streepje ?
Terug
Bovenaan