Zoekresultaten

1. X

net zwanger maar enorme kramp onder in buik

Ik had de eerste weken enorme buikpijn. Dusdanig dat je midden in de nacht toch maar in een warm bad gaat liggen, omdat je het even niet meer weet.  Was bang dat ik op de verkeerde plaats zwanger zou zijn (buiten baarmoedelijke zwangerschap), gelukkig was dit niet het geval. Wat was het dan...
  2. X

2 testen positief. Clearblue negatief..

In principe kan een zwangerschapstest alleen maar positief uitvallen als er hCG in je plas zit (zwangerschapshormoon).  Als die concentratie laag is, kan een streepje heeeeeeel vaag zijn, wat later komen, etc, maar een streepje (of plusje, of twee streepjes of wat de test ook zegt) is een...
  3. X

misschien zwanger van een tweeling????

De baby is nog zo ieniemienie met 8 weken. Twee babies samen zijn nog steeds iniemienie. Dat je je buikje eerder ziet staat daar denk ik los van, hangt meer af van hoe snel je baarmoeder 'anders gaat liggen' (en kan met een tweede zwangerschap best wat eerder zijn). Heftiger misselijk zijn etc...
  4. X

Zwangerschapvitamines zonder foliumzuur gezocht

Hi Famkok,  Dankjewel voor je informatie, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die hier over nadenkt! Jammer om te lezen dat je geen mix zonder foliumzuur kon vinden, maar was er al een beetje bang voor ;) Ik denk dat ik je (over 6 weken) ga volgen in het los kopen gedoe!
  5. X

StephW, Het is totaal nog niet bekend, maar als je er meer over wilt lezen: https://nieuws.kuleuven.be/nl/campuskrant/1617/06/te-veel-foliumzuur-leidt-mogelijk-tot-obesitas-bij-kinderen  Omdat het nog maar 1 onderzoek is, wordt deze informatie ook nog niet door deskundigen verspreid (want...
  6. X

<p>Hallo allemaal,<br /><br />Ik ben Monique, 6 weken zwanger en ik slik zoals waarschijnlijk vele van jullie dagelijks zwangerschapsvitamines. <br /><br />Voornaamste redenen hiervoor op dit moment:<br />- Genoeg foliumzuur binnen krijgen<br />-...
Terug
Bovenaan