Zoekresultaten

1. G

Ferti lilly

Bedankt voor je reactie
  2. G

2besure ovulatie positief(?) Clearblue negatief.

Ik gebruik beide, action altijd duidelijke streep en clearblue ook altijd een smiley op vruchtbare dag, wanneer niet vruchtbaar en na lh piek een rondje en geen smiley meer. Ik wil niet anders dan clearblue meer als ovulatietest. nu afwachten drie dagen overtijd
  3. G

Ferti lilly

Niemand?
  4. G

Zelfinseminatie doormiddel van iui

Misschien nog een gekke vraag, voor osn is het allemaal nieuw vandaar zoveel vragen. Doordat mijn man niet gezond is heeft hij dus heel veel moeite met klaarkomen, wat wel nodig is voor een zwangerschap. Doordat dit voor hem veel enrgie kost, inseminieren we alleen op de dag van positieve...
  5. G

Excuus ik meende dat het zo genoemd werd, ja inderdaad de variant die je thuis uit kunt oefenen. Maar mijn vraag zet je de canule er eerst op en zuig je daarmee het zaad op of doe je dat eerst met de spuit en dan de canule erop. Ik ben hier niet helemaal zeker van wat gemakkelijk is. Ik vond het...
  6. G

Dankje, misschien gekke vraag maar hoe doen jullie dit eerst het zaad opnemen met spuit en dan canule erop? Zo heb ik het gedaan maar gisteren las ik ergens dat je eerst 1 cc lucht op moet spuiten in spuit en dan met de canule erop het zaad opzuigen en inbrengen de lucht zou er dan voor zorgen...
  7. G

<p>Hallo,</p><p>een rare vraag misschien jaar gister hebbrn we voor het eerst na positieve ovulatietest een zelfinseminatie poging gedsan. Omdat het klaarkomen bij sex niet lukt bij mijn man moet het op andere manier.</p><p>nu is mijn vraag bij het vullen van de...
  8. G

Ferti lilly

<p>Heeft iemand ervaring met de ferti lilly en zo ja hoe snel was je zwanger na gebruik, doet het zeer het inbrengen en is het handig in gebruik.</p><p> </p>
  9. G

Vroege clearblue ovulatietest

Dankjewel ik kijk het maar even aan dan
  10. G

Ja dat is waar maar is het normaal zo vroeg in de cyclus op dag 10 of is dat iets om me zorgen over te maken 
  11. G

Nee twee uur voor de test niet en vier uur van tevoren niet geplast
  12. G

Het is de gewone ovulatietest hoor van clearblue
  13. G

Een vaste smiley
  14. G

Bedankt, ja dat heb ik allemaal gedaan, vanmiddag nog steeds een smiley. maar het rare is ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en zit nog maar op dag 10 is dat niet wat te vroeg voor eisprong. Verder heb ik altijd kliederig slijm nu ook niet, alleen buikpijn
  15. G

<p>wie kan mij helpen in d e wereld van de ovulatietesten. Ik heb cyclus iedere maand van 28 dagen en zou voogende week pas moeten starten met rose clearblue ovulatietest. Gister begonnen omdat ik het niet wilde missen zal je net zien dat het deze maand anders is. Ik ben hier helemaal...
Terug
Bovenaan