Zoekresultaten

1. P

Stinkende lucht. Help!

Bedankt allemaal! Vanmiddag bij de huisarts geweest. Kon niks speciaals zien, denkt een bacteriële infectie. Kuur gehad daarvoor! Hopelijk gaat het snel weg!
  2. P

Stinkende lucht. Help!

<p>Hallo dames, Ik heb een beetje een beschamende vraag. Sinds een tijdje ruik ik van onder nogal anders. Vind het erg stinken en ruikt een beetje muf. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ruik het al als ik net onder de douche uit kom.. heb nergens last van verder, alleen wat meer...
  3. P

Baby nog niet gevoeld

Bedankt voor de reacties allemaal!!
  4. P

Baby nog niet gevoeld

<p>Hallo!ik ben bijna 19 weken zwanger, en heb de baby nog nirt gevoeld.  Wanneer voelden jullie de kleine voor het eerst? Volgende week de 20 weken echo dus ben al erg zenuwachtig...</p>
  5. P

5 weken zwanger en menstruatie pijn?

Herkenbaar, heb ook erge buikpijn gehad. Nu soms nog steeds ben nu 17 weken. Is groeipijn heb ik me laten vertellen. Rond de 13 weken wordt het nog erger. Zolang je geen bloed verliest kan het volgens mij geen kwaad.
  6. P

Ervaringen?

Hoi hoi!  Ik heb geen testen gebruikt, maar een app (volgens mij heet die kalender) werkt perfect. Je kunt alles invullen over je menstruatie etc. De app berekent wanneer je ovuleert. In januari gestopt met de pil en in september was het raak. Succes!!
  7. P

Eerste echo

Bedankt allemaal voor de berichtjes? dacht dat ik er bij had gezet dat ik 10 weken zwanger ben, maar dat was dus niet.. en de echo wordt gedaan door een ochoscopist. Ik ben benieuwd!!
  8. P

Eerste echo

<p>Hoi allemaal! </p><p>Morgen heb ik mijn eerste echo, en ben super zenuwachtig! Maar heb er ook heel veel zin in! </p><p>Iemand ervaringen? Zou deze echo inwendig of uitwendig zijn?</p><p>Groetjes</p>
  9. P

Voedingssuplement en zwangerschap

Ik had eerst floradix vloeibaar,maar ging daar echt van over mijn nek? dus toen de tabletjes maar aangeschaft.
  10. P

Ik ben ook vegetarisch. De verloskundige heeft mij aangeraden floradix ( vloeibaar of tabletten maakt niet uit) en davitamon compleet mama te gebruiken.   
  11. P

Ik ben ook vegetarisch. De verloskundige heeft mij aangeraden floradix ( vloeibaar of tabletten maakt niet uit) en davitamon compleet mama te gebruiken.   
  12. P

Vermoeidheid

Denk dat de meeste vrouwen er wel last van hebben.. ja dat floradix heb ik ook, vond het ook te smerig dat ik de tablet vorm maar heb aangeschaft?
  13. P

Vermoeidheid

Ohh met 20 weken nog steeds??  nouja hoort erbij zullen we maar zeggen.. zal idd ook te maken hebben met onregelmatig werken.  Davitamon slik ik al vanaf het begin omdat ik geen vlees eet.. en dat helpt idd wel wat..   
  14. P

Vermoeidheid

Bedankt voor de tip Iris! Op mijn werk weet nog niemand het. Ben pas 7 weken en pas sinds augustus in dienst ? maar als het zover is ga ik dat zeker opzoeken! Wat vervelend Mie, dat je slecht slaapt. Ik slaap gelijk als ik op bed lig en als de wekker gaat om 6.30 kan ik er nog niet uit ?
  15. P

Vermoeidheid

Bedankt voor de tip Iris! Op mijn werk weet nog niemand het. Ben pas 7 weken en pas sinds augustus in dienst ? maar als het zover is ga ik dat zeker opzoeken! Wat vervelend Mie, dat je slecht slaapt. Ik slaap gelijk als ik op bed lig en als de wekker gaat om 6.30 kan ik er nog niet uit ?
  16. P

Vermoeidheid

17. P

Vermoeidheid

18. P

Vermoeidheid

19. P

Vermoeidheid

<p>Hallo allemaal?</p><p>ik ben nieuw hier. Zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend in juni?</p><p>Ik vind het allemaal erg spannend.  Ik heb erg last van een slecht humeur en vermoeidheid. Heb ook een best zware baan en ga elke dag rond 21.00 21.30 naar bed...
Terug
Bovenaan