Zoekresultaten

1. X

Uitgerekend mei 2022

Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik mag me bij jullie toevoegen, ik heb vandaag positief getest! Ik ben 25 jaar en we hebben een dochtertje van bijna 2,5 (27 april 2019). Volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 10-05-2022 ??
  2. X

Eet/slaap schema baby 5.5 maand

Rond 16:00 uur gaat ze ook nog even naar bed voor ongeveer een uurtje 
  3. X

Eet/slaap schema baby 5.5 maand

Mijn dochtertje is nu 5,5 maand en ons schema ziet er als volgt uit:    - 07:15 uur 180 ml + 6 + 2 scheppen rijstebloempap  - 08:45 uur naar bed voor een uurtje  - 09:45 uur  fruit  - 11:15 uur 180 ml + 6 en daarna naar bed voor 2/2,5 uur  - 15:15 uur 180 ml + 6   - 17:00 uur groente  - 18:00...
  4. X

Vast schema van 16wk baby

Hier is onze kleine meid bijna 4 maanden. We maken haar rond 8 uur wakker of wordt zelf wakker. Dan krijgt ze om kwart over 8 de fles, kwart over 12, kwart over 4 en om kwart over 8 de fles. Eerst had ze ook geen ritme maar vond het dan zo moeilijk om iets te plannen of iets anders. Dus ben haar...
  5. X

Katten & Babybox; Iemand tips?

De box sowieso op tijd neer zetten zodat de kat er aan kan wennen. Die voelt toch alsof zijn of haar plekje wordt ingenomen. Wij hebben onze kat er elke keer uitgezet zodra hij er in ging en op een gegeven moment is hij er mee gestopt. Moet ik wel zeggen dat het een kitten van 8 maanden was.
  6. X

8 weken zwanger stuk kies afgebroken

Ik heb met 13 weken mijn verstandskies moeten laten trekken omdat ik verging van de pijn. Ze gebruiken een verdoving wat gewoon mag en kan bij zwangere vrouwen. Ik zou als ik jou was gewoon even contact opnemen met je tandarts voor de mogelijkheden.
  7. X

Placenta dichtbij uitgang.

Dit is bij mij ook gezien en komt zoals JomieJW zegt vaker voor. Bij mij is het met 32 weken gecontroleerd en is ook bijgetrokken. Zit nu op voldoende afstand waardoor ik op een normale manier kan bevallen. Nu gewoon lekker genieten van je zwangerschap en laat het op je af komen :)
  8. X

Placenta dichtbij uitgang.

Dit is bij mij ook gezien en komt zoals JomieJW zegt vaker voor. Bij mij is het met 32 weken gecontroleerd en is ook bijgetrokken. Zit nu op voldoende afstand waardoor ik op een normale manier kan bevallen. Nu gewoon lekker genieten van je zwangerschap en laat het op je af komen :)
  9. X

6 wk zwanger bruin bloedverlies

Oh wat fijn om te horen! Ik hoop voor je dat het bloedverlies snel stopt en dat het maar iets tijdelijk was en niet net zoals bij mij..  Geniet van dit moment en je verdere zwangerschap!
  10. X

6 wk zwanger bruin bloedverlies

Ik ben inmiddels 36 weken zwanger en heb helaas heel mijn zwangerschap last van bloedverlies gehad.. door de zwangerschap is je baarmoeder extra doorbloed en bij mij is mijn baarmoedermond hierbij de boosdoener. Bij een verkeerde beweging of een schop van de kleine kan ik al bloedverlies hebben...
  11. X

2e trimester bloedingen ( 21 weken zwanger)

Hoi,  Ik ben inmiddels 33 weken zwanger maar heb vanaf week 9 tot aan nu bloedverlies gehad. Regelmatig naar de gynaecoloog geweest hiervoor, ctg gehad, inwendige echo's en met de eendenbek kijken. Elke keer is het toch weer schrikken en ben ik bang dat er iets mis is.. gelukkig gaat tot nu toe...
  12. X

2e trimester bloedingen ( 21 weken zwanger)

Hoi,  Ik ben inmiddels 33 weken zwanger maar heb vanaf week 9 tot aan nu bloedverlies gehad. Regelmatig naar de gynaecoloog geweest hiervoor, ctg gehad, inwendige echo's en met de eendenbek kijken. Elke keer is het toch weer schrikken en ben ik bang dat er iets mis is.. gelukkig gaat tot nu toe...
Terug
Bovenaan