Uitgerekend mei 2022

Gefeliciteerd :) Na een miskraam op 29-7-2021 met bijna 6 weken ben ik sinds woensdag 25-8 opnieuw zwanger! Ik ben heel gelukkig maar ook doodsbang dat het weer mis gaat.. dit is mijn 5e zwangerschap en 4e kindje 

Ik heb redelijk veel last van steken, waarschijnlijk innesteling? Volgens m'n man had ik dat bij mijn dochter ook naar dat kan ik me niet meer herrineren. Hoop vooral dat het bij steken blijft want heb recent een MK van iemand dichtbij meegemaakt en dat lijkt me toch erg zwaar

Hoi, hier vrijdag een positieve test na de eerste IUI en 4 jaar proberen. Allemaal nogal eng en nieuw dus. Moet wel elke week bloed laten prikken omdat hgc aan de lage kant was. Dus ik duim dat het goed komt en kan al niet wachten op een eerste echo!
5/5 zou de datum worden overigens maar dat lijkt nog niet heel zeker. Ben ook niet zo goed in dat gereken!

Hoi allemaal, 
Ook ik meld me hier! Na een traject met ovulatie inductie d.m.v. hormonen spuiten had ik afgelopen zaterdag op dag 12DPO mijn eerste positieve test in handen. Vandaag op de NOD wederom!
ik heb gister het ziekenhuis gebeld en me aangemeld bij de VK. Ben naar mijn eigen berekening vandaag 4 weken. Ik vind het mega spannend, het is nog zo pril maar wil ook proberen te genieten van dit alles.
16 september de echo bij de VK (met 6wk en 2dagen) en 24 september bij het zhuis (7wk en 3dagen). Het ziekenhuis zat heel vol, maar wilde me toch nog even zien en de VK had eerder plek; dus laat die echo stiekem lekker staan. Heel spannend wel, want er waren 2 follikels die zeker weten meededen! 

Ik voel me goed! Hele gevoelige borsten die een stuk groter zijn en af en toe wat krampjes maar that’s it!

Hoi,
Allereerst gefeliciteerd allemaal ???? Hier 31 jaar en vorige week vrijdag op 27/08 positief getest ??? Heb voorheen een aantal miskramen gehad en dit is de eerste keer dat ik mij ook echt zwanger voel en diverse kwaaltjes heb. ? Moe, pijnlijke borsten, steekjes en krampjes en misselijk! Maar dit vind ik alleen maar fijn, maakt het wat echter ofzo ?

Ik ben voor nu, even de echo afwachten volgende week donderdag, uitgerekend op 05-05-2022 ??? Mijn partner heeft al een zoon van 7,5, nu een kleintje van ons samen! Ben heel benieuwd hoe de kleine man gaat reageren op het baby nieuws ?

Wat leuk al die babys! Iedereen gefeliciteerd!!!

@Monika, ik hoop ook zo dat ik dit keer van mn zwangerschap kan genieten met zo min mogelijke kwaaltjes... maar we gaan het zien. Fijn dat het bij jou nu ook rustig is.

@ XBo, we lopen gelijk. Ik ben ook vandaag 4 weken.

Ik heb me gisteren ook aangemeld bij de vk en 29 september krijg ik mn eerste echo. Ik vind het zo spannend!

Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik mag me bij jullie toevoegen, ik heb vandaag positief getest! Ik ben 25 jaar en we hebben een dochtertje van bijna 2,5 (27 april 2019). Volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 10-05-2022 ??

Terug
Bovenaan