Zoekresultaten

1. G

Leeg vruchtzakje

Lees mijn bericht eens bij geen vrucht 7 weken staat als t goed is op de 3e pagina mss brengt je dat iets meer rust  x 
  2. G

Geen vrucht te zien 7 weken

Ja zeker positief nieuws nu weer afwachten en hopen over 2 weken weer positief nieuws :)  ben super blij en ook nog wel zenuwen 
  3. G

Hallo dames daar ben ik weer, ben bij de verloskundige geweest en heb dus een echo gehad :)  er was nu wel een vruchtje te zien lijkt op een garnaaltje en er was hart actie. ze vond het allemaal heel vreemd en wist niet veel te vertellen. een vruchtje met trage hart actie het klopt niet met de...
  4. G

Ik voel me eigenlijk ook bijna niet meer zwanger hoor maar mss komt dat ook na het nieuws van de vorige x. ik hoop dat ze zich toen vergist hebben en mss donderdag wel wat gaan zien maar aan de andere kant ben ik bang dat het idd fout zit en ik verkeerde hoop heb.
  5. G

Nou met verloskundige gebeld gewoon donderdag komen voor de echo en dan kijken hoe of wat. Nog x gevraagd wat ze dan had gezien ja die vruchtzak en dooierzak ik zeg wat is t verschil dan. Die vruchtzak is wat we op de eerste echo ook zagen en dooierzak is waar de voeding uitkomt van de baby dan...
  6. G

Lastig allemaal zeg pfff 
  7. G

Hoelang duurde het bij jou voor je bloedverlies kreeg ?  En hopen dat je zwangerschap nu wel goed gaat :) 
  8. G

<p>hallo allemaal ik heb 15 jan Mn laatste menstruatie gehad en 21 feb een echo omdat ik dacht verder zwanger te zijn als de berekening 5 weken en 2 dagen.</p><p>bij de echo kwam uit de meting wel 5 weken en 2 dagen.</p><p>5 maart terug komen zou ik 7 weken zwanger...
Terug
Bovenaan