Zoekresultaten

1. S

Wat voor slaapzak met dit weer?

Ik sluit me aan bij zeeuwsmeisje.  Nooit naar tog gekeken maar gewoon naar mijn kindje. Je merkt het vanzelf als het kindje het warm of koud heeft. Hier dus ook gewoon op gevoel  
  2. S

Slapen

Mijn zoontje slaapt ook door 8uurtjes achter elkaar en heel af en toe komt hij nog om de 3uur voor een voeding. Ik heb niet echt een heel strak schema ik kijk naar mijn zoontje waar hij behoefte aan heeft. Meestal is het wakker, verschonen, eten, 1uurtje op (hij heeft zelf signalen af wanneer...
  3. S

Zwanger worden na prematuurbaby

2 jaar geleden met 34 weken bevallen 2 jaar later met 40 weken bevallen ? Al die tijd voor niks onzeker geweest. Heb wel extra rustig aan gedaan. Heb ook geen gebruik gemaakt van medicatie wat ze wel hebben aangeboden omdat de eerste te vroeg kwam.    Ik heb het aan de natuur overgelaten ?  
  4. S

Uitzet - waar had je echt niets aan?

Commode is ook zonde om te kopen je kunt beter meteen een leuke kast kopen waar je altijd wat aan hebt. Ik heb de ikea hemnes kast die veel andere mama's ook hebben. Precies een mooie hoogte. 
  5. S

Uitzet - waar had je echt niets aan?

Stapel kussens ipv een Voedingskussen Magnetron ipv flessenwarmer Normale kruik ipv kruikflessen (om bed voor te verwarmen) Pan kokend water ipv een flessensterilisator  Baby nestje niet gebruikt  Commode bij komt 2de in onze slaapkamer gezet voorbeide ideaal. Cosleeper nooit aangeschaft gewoon...
  6. S

Dreumes eet sinds een paar weken slecht

Vaak is dit een fase en gaat het vanzelf over.  Wat je kunt doen als je bang bent dat hij te weinig binnen krijgt is Knijpfruitje kopen dat vinden ze vaak interessant. Je hebt hier groenten en fruit van. Wat hier ook helpt is toch echt afleiden met een ipad of telefoon wwwr ik dan een filmpje op...
  7. S

Inwendige echo pijnlijk?

Nee hoor dat is niet pijnlijk 
  8. S

Johannesbroodpitmeel en macrogol

Wij gebruiken dit ook 120ml 1 schepje speen 2 Dr. Brown.  Ze zeiden inderdaad ook tegen mij dat zijn ontlasting dik kan worden. Geen last van gehad.
  9. S

Flesinhoud

Ik doe niet strikt aan schema maar alles op gevoel, dat ging bij de eerste ook goed. Ze slapen toch iedere dag anders en de behoefte kan per dag verschillen als het om voeding gaat. Ik geef ongeveer om de  3 uur 120 soms is dit iets te veel en soms zitten er 6 uurtjes tussen en krijgt hier 's...
  10. S

Speelgoed (auto) voor peuter 2 welke?

<p>Morgen ben ik van plan om met mijn zoontje nieuw speelgoed te gaan kopen. Hij is helemaal weg van auto's. Hij heeft er genoeg van die kleine verschillende autootjes.</p><p>Wie weet er een leuke auto voor een peuter waar ze lang zoet mee kunnen zijn. Bijvoorbeeld een grote...
  11. S

baby laag dragen kans op vroeggeboorte?

Mijn 1ste is geboren met 34 weken. Mijn 2de kindje was al vroeg ingedaald 32 weken ook en lag dus laag maar kwam met 41 weken. Ik werd daar ook even bang van maar dat zegt dus helemaal niks. ?  
  12. S

Hoe doen jullie het? (New Born en peuter.)

Ik heb een zoontje van 6 weken en een zoontje die net 2 is geworden.  De jongste slaapt in de box met een speen. Na zijn voeding heb ik tijd voor de oudste, gelukkig vermaakt hij zichzelf ook goed. Of ik ga wandelen dan slaapt de jongste rustig en mag de oudste stukje lopen en deels op de...
  13. S

manuele placentaverwijdering

<p>Ik heb een manuele placentaverwijdering gehad. Ik lees niks over het herstel hiervan op internet. Er is me alleen vanuit mijn kraamtijd duidelijk gemaakt niet te gaan tillen, aan de bel trekken als ik koorts krijg. Ik heb geen koorts. Ik ben nu 5 weken verder nog steeds last van mijn...
  14. S

Baby 5 weken drinkt onrustig

<p>Hier ene baby'tje van 5 weken. </p><p>Eerste 3 weken niks aan de hand week 4 einde van de fles huilen, rood aanlopen, speen soms vacuüm zuigen, lijkt alsof hij niet weer hoe die moet slikken, gespannen buik. Speen 2 heeft geen zin want dan verslikt hij zich. Spruw is al naar...
  15. S

Bobbels rond om navel

<p>Ik ben bevallen met 39 weken en 6 dagen. Ik had een grote buik die naar voren stond waar ik veel striea aan over heb gehouden. De bevalling was zwaar veel bloed verloren en de placenta werd handmatig verwijderd. Nu 4 weken verder. Ik voel als ik plat lig op mijn rug bobbelen omhoog...
  16. S

Ervaringen herstel veel bloedverlies bevalling

Hier ook te veel bloed verloren 4 weken geleden.  Bij mij is de placenta handmatig verwijderd en zeiden ze we gaan je een ritje ok besparen. Nou vreselijk hoe dat ging heb nog last van mijn buik. Ik kan mijn zoontje niet op mijn buik dragen dat doet nog te veel zeer.   Mijn hb was de volgende...
  17. S

Slapen op de kamer

2 maanden in eigen bed op onze kamer
  18. S

Orginele jongenskleding

Nextdirect. Nl
  19. S

Baby 3 weken +/- 4,5 kilo, voeding?

<p>Hebben jullie ook een kindje van ongeveer 3 weken oud en +/- 4,5 kilo? Hoeveel voeding geven jullie? Ik geef de fles en op dit moment 120ml om de 3, 4 en 's nachts 1x 5uur tussen. Ben benieuwd hoeveel die van jullie krijg gezien ik nog geen gesprek heb gehad op het...
  20. S

Islamitische jongensnaam bij Luan, help!

Adam en Reda hebben wij
  21. S

Angst in zwangerschap na eerdere vroeggeboorte met overlijden

Wat heftig zeg. Ik snap je angst heel erg goed. Mijn zoontje kwam 6 weken te vroeg daarom is er bij mijn 2de zwangerschap medicatie(hormoon) aangeboden door de verloskundige, om dit kindje zolang mogelijk in mijn buik te houden. Ik heb dit niet gedaan en was toch benieuwd wat de natuur zou gaan...
  22. S

Striae

Gaat zeker niet helpen want striae komt van binnenuit.  Wel tegen jeuk idd
  23. S

Indalen van baby

40+4 bedoel ik ?
  24. S

Indalen van baby

Dat had ik ook al zo vroeg. Dan is de baby aan het indalen in je bekken. Alleen maar goed. Ik heb het nu nog steeds soms kan ik niet eens meer lopen. Nu 41 weken en 4 dagen zwanger.   
  25. S

Weleda perineum massageolie

Striea komt van binnenuit dus het heeft weinig zin om een buik in te smeren. 
  26. S

40+2 weken schouder? Last van blaas niet kunnen lopen

<p>Ik ben nu 40 weken en 2 dagen zwanger. Heel bijzonder want mjjn zoontje kwam met 34 weken.</p><p>Ik heb toch ene beetje een vreemd gevoel bij deze baby. Ik voel soms (denk ik) schouderss drukken bij mijn liezen.</p><p>Gisteren kon ik amper lopen voelde steken in...
  27. S

Wagen, makkelijk inklappen en niet te duur welke?

<p>Wij zijn toch nog last-minute opzoek naar een andere wagen. Die wij nu hebben is heel erg lastig in te klappen. Wie heeft nog tips? </p>
  28. S

Lage buik naar voren

Aah leuk! Gefeliciteerd! Kan ook niet wachten om de kleine te ontmoeten  
  29. S

Lage buik naar voren

Ja gelukkig gaan ze dat doen volgende week woensdag mocht hij er nog niet zijn. 
Terug
Bovenaan