Zoekresultaten

1. G

Baby 4 maanden banaanhouding

Onze dochter deed het ook en hebben toen een speciale kinder fysiotherapeut ingeschakeld. Word vergoed vanuit de verzekering en je kan ze zo bellen. Je hebt geen verwijzing nodig.  Probleem was snel opgelost met de oefeningen die we mee kregen. Ze kwam zelfs aan huis voor de behandeling.  Heel...
  2. G

Wisselen gastouder wel of niet

Ja het is moeilijk om een nieuwe gastouder te krijgen, helaas is een kinderdagverblijf geen optie vanwege flexibel werk in dan en tijden, we melden eerst niet af tot er wat anders voorbij komt. Het goede gevoel is matig, ze is wel lief voor de kinderen. Maar die spelen vooral samen wat ook goed...
  3. G

Wisselen gastouder wel of niet

Onze gastouder heeft zich te laaste 2jaar een stuk of 6 keer ver slapen. Helaas deze dag al weer, nu zit ik er over na te denken om voor onze dochter een andere gastouder te zoeken. Nu is dit niet het enige probleem, zoals niet willen ondersteunen bij zindelijkheid. Weinig bezig met de...
  4. G

Zindelijkheid bij gastouder

Wat een goed idee ! Bedankt voor de reactie, ik zal het met de oppas bespreken.
  5. G

Peuter vroeg wakker (half 5 / 5 uur)

Heel herkenbaar, onze peuter ook altijd vroeg. Nu een slaaptrainer gekocht en ze blijft liggen tot hij aan gaat. Daarna mag ze uit bed. Iedere week doen we hem nu 10min vooruit zetten en inmiddels is ze pas om 06:00 uit bed.  Onze dochter is nu 2,5 jaar en slaap tussen de middag meestal nog van...
  6. G

Zindelijkheid bij gastouder

Onze dochter word over 3maand 3 jaar. Nu is ze thuis helemaal zindelijk maar onze gastouder waar ze komt niet. Ik heb haar instructies geven maar na 1 nat broekje trekt ze onze dochter de pamper al aan met de mededeling dat ze nat was en dat ze te druk is met spelen om naar het potje te gaan...
Terug
Bovenaan