Zoekresultaten

1. G

Niche - zwanger worden

Mijn niche zat op een gekke plek...nl de rechter cornua. Heb daar een cornuale zwangerschap gehad en blijkbaar altijd een zwakke plek gebleven. Mijn dochtertje is helaas met 24 wkn stilgeboren omdat mijn baarmoeder daar was gescheurd. Doorverwezen naar het AMC en uit onderzoeken bleek dat er een...
  2. G

Help!! Werkt de Morning After Pil??

Misschien een rare reactie van mij maar ik mocht absoluut geen gemeenschap hebben 4 tot 6 wkn na m'n keizersnede. Je keizersnede moet nog herstellen zowel van binnen als van buiten. Ook heb je kans op infecties ed. Ik weet niet of je dezelfde instructies heb gekregen maar ze zijn er niet voor...
  3. G

Niche - zwanger worden

Dankjewel. Klopt...ik heb 6 mnd moeten wachten. Ik weet niet of het nog uitmaakt of een niche groot of klein is. Innesteling daar kan altijd gebeuren. Je zou info kunnen opvragen daarover.
  4. G

Niche - zwanger worden

Ik ben in het AMC geopereerd aan mijn niche. Mij is door de artsen verteld dat een embryo niet in mag nestelen in de niche. Dat heet een zogenaamde niche zwangerschap en die is niet levensvatbaar. Ik ben nu 14 wkn zwanger. Ik heb met ruim 5 wkn een echo in het AMC gehad om te kijken of het...
  5. G

Cornuale zwangerschap

Hey Elsie Joy, Ik ben inmiddels weer thuis. Heb nog wel steeds bloedarmoede dus rustig aan doen. Dat over die bloedwaardes heb je wel gelijk in. De assistente vond de waardes wel laag maar nog niet verontrustend. Ze dacht eerder dat ik een normale miskraam zou krijgen dan een...
  6. G

Cornuale zwangerschap

Hey Elsie Joy,  Wat fijn dat het bij jou nu goed zit. Dat zal best een opluchting zijn. Ik had zelf er nooit echt over nagedacht dat een zwangerschap zo levens riskant zou zijn. Ik was zo bezig met het proberen zwanger te raken en de gehele ivf dat ik hier nooit over na heb gedacht. Ik vind een...
  7. G

Cornuale zwangerschap

Wat toevallig. Ik zit nu nog in Thailand en heb afgelopen woe een cornuale zwangerschap gehad met bijna een dodelijke afloop.  In feb 2 hydrosalpinxen ontdekt tijdens iui 1. In apr operatie. Rechter eileider verwijderd en de rechter afgeclipt omdat deze te verkleefd zat met eierstok. 4 juni...
  8. G

Zwanger of toch een miskraam

Ik weet niet of ze nog een keer hcg gaan prikken maar ik zou dan wel graag een echo hebben.  En @brabander ik zou je kliniek bellen en het uitleggen en vragen of ze je hcg prikken voordat je met de gonal f begint. 
  9. G

Zwanger of toch een miskraam

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben marina en nieuw op dit forum. Mijn vriend en ik zijn na 2 jaar proberen mogen beginnen met ivf. Ik had uiteindelijk 2 hydrosalpinxen waarvan mijn rechter eileider is verwijderd en de linker afgeclipt. Op di 4 juni hadden we de punctie en ik zat...
Terug
Bovenaan