Zoekresultaten

1. G

Eisprong na Clomid

@kriebelbeestje ik zelf heb (eerste ronde clomid) heel erg last van opvliegers snachts en ontzettend moe (maar durf niet te zeggen dat dit van clomid komt) maar na de eerste ronde clomid 50mg heb ik vandaag een echo gehad(dag 10) en er waren 2 eicellen gegroeid ( 12 mm en 15mm) nu moet ik...
  2. G

Eisprong na Clomid

@krystall oh ? die van ons keurt 2 gewoon goed, meerdere niet... maar idd super spannend maar lijkt me moeilijk om 16 dagen te wachten... heb maandag de 2e echo en zou nu al willen dat het maandag is?? krijg je altijd een spuit? Als ie niet springt 
  3. G

Eisprong na Clomid

Vandaag eerste echo gehad en heb 2 eicellen 1 van 15mm en 1 van 12 dus Maandag terug voor een tweede echo... was al blij dat de clomid dus toch iets gedaan heeft na alle nare bijwerkingen
  4. G

Eisprong na Clomid

Dank je wel ik laat vrijdag weten hoe het ervoor stond, fijn zo’n forum... heel veel mensen in mijn omgeving snappen er maar weinig van dus is soms best moeilijk om er dan met iemand over te praten groetjes
  5. G

Eisprong na Clomid

Hoi allemaal gisteren was de laatste dag dat ik clomid heb geslikt (is de eerste ronde) en vrijdag de eerste echo, vind het vrij spannend allemaal vooral omdat ik niet echt weet wat ik kan verwachten? zijn jullie al lang bezig? Of zijn er ook die meteen raak waren in de eerste 3 maanden?
Terug
Bovenaan