Eisprong na Clomid

Hoii! Hoe was het gister krystall? 
Ik was bloed wezen prikken maar helaas zeer laag progesteron niveau:( de gyn zei dat hij er wel nog vertrouwen in had dat ik toch wel een eisprong had gekregen en moet morgen opnieuw bloed prikken. Hij dacht misschien te vroeg te zijn met prikken. 
Dus nu morgen , heb wel echt buikpijn en ven erg emotioneel enzo, dus hoop wel dat het nu na de derde keer iets heeft gedaan.

Vandaag eerste echo gehad en heb 2 eicellen 1 van 15mm en 1 van 12 dus Maandag terug voor een tweede echo... was al blij dat de clomid dus toch iets gedaan heeft na alle nare bijwerkingen

@gebruiker10147089 wat fijn dat het werkt! Wat adviseert de arts bij 2 eicellen? Die van ons zegt dat we dan niks mogen doen omdat ze geen meerling zwangerschap willen.

Ik ben vandaag terug geweest in het zkh, dag 17, en een ei van 23.5 mm. Heb een spuit meegekregen welke de eicel binnen 40 uur moet laten springen. Moet zeggen dat het nu wel echt spannend is.. gewoon omdat het nu zomaar zou kunnen lukken.. en het moeilijkste..  16 dagen wachten met testen.. 
We gaan stiekem hopen op een wonder!

@krystall oh ? die van ons keurt 2 gewoon goed, meerdere niet... maar idd super spannend maar lijkt me moeilijk om 16 dagen te wachten... heb maandag de 2e echo en zou nu al willen dat het maandag is?? krijg je altijd een spuit? Als ie niet springt 

Ben voor het eerst hier. 
Mei 2018 gestopt met de pil. Cyclussen can 34 tm 134 dagen. Gisteren bloedtest gedaan en echo gehad. Zaadonderzoek was perfect, kon niet beter. Echo zag er ook goed uit, geen grote eitjes.  Bloed Onderzoek, eisprong is geweest. Nu afwachten wanneer in ongesteld word (hoop natuurlijk miet) daarna zal ik moeten beginnen op dag 3 5 en 7 met clomid. Wat kan ik hiervan verwachten ? Heb nog niet echt een idee wat het gaat doen en hoe en wat daarna. In iedergeval op dag 21 Bloed prikken maar dan ???? 

@kriebelbeestje ik zelf heb (eerste ronde clomid) heel erg last van opvliegers snachts en ontzettend moe (maar durf niet te zeggen dat dit van clomid komt) maar na de eerste ronde clomid 50mg heb ik vandaag een echo gehad(dag 10) en er waren 2 eicellen gegroeid ( 12 mm en 15mm) nu moet ik maandag terug voor weer een echo en hopelijk heb ik dan een eisprong.
Waarom moet je op dag 21 bloed prikken? Verder kan ik je niet veel vertellen over het traject, ik probeer het maar op me af te laten komen.
Mijn man is juist degene die alle vragen stelt en met ideeen of oplossingen komt? zijn er meer met zon man? Vind het fijn dat ie zich er steeds meer in verdiept aangezien menstruaties en eisprongen nooit echt hem ding zijn geweest. In de auto op de terugweg naar huis was ie ineens helemaal blij met 2 eicellen en noemde het een dubbeldooier???

Ik heb zowaar ook goed nieuws! 
Nu in de derde ronde met 50mg clomid wel een eisprong gehad! Alleen wat later dan verwacht, kan eind volg week testen! 
Een succes verhaal is wel nodig vind ik hier:)

Terug
Bovenaan