Zoekresultaten

1. L

Vroege zwangerschapssymptomen maar test negatief

Dankjewel voor je reactie!!  Ik heb voor vanmiddag wel een afspraak gemaakt gewoon voor een dubbelcheck. Kan er inderdaad ook omheen voelen dus ik denk stiekem dat het mijn baarmoedermond is. Hopenlijk betekent dat iets positiefs.
  2. L

Ja een schimmelinfectie heb ik inderdaad, wel uit het niets. Komt daar dan ook een bult bij kijken?  Ik had ook wel erg vroeg getest. Moet woensdag ongesteld worden maar had vorige week woensdag en donderdag getest. Laten we hopen dat ik nog te weinig HCG hormonen aan had gemaakt, maar dat...
  3. L

Spannend!!! Ik ga duimen voor je :)  Ja vreselijk hoor. Of ik ben echt zwanger of mijn lichaam houdt me voor de gek. Ik slaap ook super slecht en word zwetend wakker. Sinds gister ben ik ook best misselijk. Alle symtompen wijzen op een zwangerschap en iets in mij zegt je bent zwanger, maargoed...
  4. L

Is dat zo? Ik had namelijk gelezen dat je op sommige momenten je baarmoedermond wel kunt voelen, bijv tijdens je vruchtbare periode of als je baarmoeder verzakt is. Ik ga sowieso de huisarts bellen.    Ah dat wist ik niet. Goede tip!! 
  5. L

Misschien dat je nog niet voldoende hormonen aan hebt gemaakt? Ik hoop dat je zwanger bent. Las dat bij sommige mensen het een week of meer duurt voor een test de HCG hormoon pakt. Snap dat het heel rot is vooral ook als je je zo voelt!  Even een ander vraagje. Ik heb dus enorme jeuk beneden...
  6. L

Wat rot voor je! Ik hoop dat het de volgende keer wel goed raak is!  Ja ik had inderdaad ook gelezen dat de HCG waarde nog zo laag is en dat daarom de testen nog negatief blijven. Ik blijf dus ook nog hoop houden maar goed, de kans dat het een teleurstelling is, is natuurlijk ook groot. Ik ben...
  7. L

Ja vreselijk!! Ik was er ook niet echt meer mee bezig tot ik al die symptomen voelde. Vooral de hele hevige rugpijn die ik alleen lichtjes heb tijdens mijn menstruatie. Het is dus heel spannend! Voortaan laat ik die early testen liggen en moet inderdaad afwachten tot woensdag. Zo frustrerend! ...
  8. L

Toevoeging op mijn bericht: ik heb ook ineens last van mijn blaas en ineens een lichte schimmelinfectie. 
  9. L

<p>Hoi allemaal! </p><p>Dit is mijn eerste post hier na veel te hebben mee gelezen. </p><p>Sinds begin mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen en eind van de maand had ik allerlei symptomen. Ik werd wel direct die maand ongesteld en sindsdien is mijn cyclus vrij...
Terug
Bovenaan