Zoekresultaten

1. A

"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi allemaal, ik plaats bijna nooit wat maar vandaag een minder leuke dag en misschien helpt het om het van me af te schrijven :) Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en vandaag ongesteld geworden na IUI nr 3. Deze keer met twee eitjes, dus ik had goede hoop. Fysiek is er bij ons beide niks gevonden...
  2. A

6-7 dagen na eisprong ongesteld

Ja super fijn dat ik zo snel terecht kon. Deze maand hebben ze echo's gedaan en na de eisprong bloedgeprikt. Binnenkort afspraak om vervolg te bespreken. Wel gek dat mijn gynaecoloog zei dat er geen bewijs is dat je met korte luteale fase moeilijk/niet zwanger wordt. Van anderen lees ik verhalen...
  3. A

Sorry late reactie! Ze zei dat het wetenschappelijk niet is bewezen dat je bepaald aantal dagen moet hebben.. maar dat medicijnen geen kwaad kunnen om het te verlengen. Nu had ik vorige maand ineens 10 dagen! Voor het eerst!  Deze maand weer afwachten..
  4. A

Wanneer zwangerschapstest?

Lastig te zeggen. Als je denkt dat je dan (misschien) bevrucht bent, zou je best best 14 dagen kunnen wachten.
  5. A

Hallo, Even een update, ook voor meiden in dezelfde situatie! De huisarts heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis. Vriend heeft spermatest gedaan en vandaag hadden we de afspraak in het ziekenhuis. Inwendige echo gehad en de vervolgstappen besproken. Volgende maand gaan ze mijn cyclus...
  6. A

Goedemorgen, Ik ben het nu 7 maanden aan het proberen en daarvan hou ik het nu 4 maanden bij. De eerste 3 maanden was mijn cyclus 26, 28 en 24 dagen (weet niet wanneer eisprong was) Toen ging ik ovulatie testen gebruiken. Die vierde maand was het ineens 39 dagen met eisprong op dag 34, toen 32...
  7. A

Dank voor jullie reacties! Gefeliciteerd Olifantje!  Deze maand heb ik wel wat stress, maar de maanden ervoor niet en toen was de fase net zo lang. Het is nog niet 9-11 dagen geweest.. Het is (helaas) geen innestelingbloeding. Dat hoopte ik de afgelopen maanden wel haha.  Dus ik denk...
  8. A

<p>Hallo,</p><p>ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.. ben nu 7 maanden gestopt met de pil. Laatste drie maanden is cyclus 32, 32 en 27 dagen. Bij de cyclussen van 32 dagen gaf ovulatie test aan dat ik op dag 25 eisprong had, laatste maand gaf test geen resultaat maar zag ik...
Terug
Bovenaan