"De dames die al wat langer wachten....."

Hier is de ms 3 dagen te vroeg begonnen, ik hoef het dus niet eens spannend te vinden. Ooooh wat baal ik hier toch van, wanneer dan wél vraag ik me af. 
Wat fijn dat het onderzocht wordt Lolita, hopelijk krijg je een soort van uitsluitsel of iets waar je wat mee kan! 

Voor de dames waarbij het eindelijk is gelukt, van harte gefeliciteerd! Super nieuws!

Update vanuit mij: gisteren de IUI gehad, vandaag is mijn ovulatie. Dus ik hoop dat het eitje aan alle kanten is aangevallen ?.

Nu 14 dagen wachten..

Sanne Beau wat fijn dat je de IUI hebt gehad, hopelijk gaan de wachtweken snel voorbij.
Ik zit nu op 9 dagen na IUI. Vanochtend af en toe wat menstruatiekrampen beetje in vlagen. Denk natuurlijk meteen aan innesteling, maar als ik eerlijk ben heb ik dat eigenlijk iedere maand.
ik probeer het los te laten, ik weet dat de kans heel klein is en we moeten wachten tot de aan de beurt zijn voor het vervolg, maar de hoop op een wonder is zo groot! 

ik heb ook enorme testdrang, ik wil gewoon zo graag een positieve test hebben. Weet even niet wat ik met mezelf aan moet. 

Hoi allemaal! 
Fijn dat hier een groep is voor mama's die langer moeten wachten. 
Ik ben S. En ben 31 jaar oud ik ben samen met mijn man die 36 is. Samen hebben wij al een zoontje van 2.5 
Wij zijn al ruim een jaar bezig voor een tweede, maar sinds mei 2020 is mijn cyclus heel erg veranderd. Ik zat altijd op 28 dagen nu is het regelmatig boven de 35 dagen en soms 31/32, mijn langste cyclus was 42 dagen dus het is heel erg wisselend. Geen idee waarom dit het geval is. In Januari hebben wij onze eerste afspraak bij de gynaecoloog gehad en heb ik ook testen gehad. Dit was allemaal goed. Mijn man wordt nog getest. Zijn er hier meer die zo'n onregelmatige cyclus van de een op andere dag kregen ? Ik heb nooit problemen gehad dat vind ik zo raar! Oja handig om erbij te  vermelden bij onze zoon waren we zo zwanger en was er niks aan de hand. 
Ik wordt er wel erg onzeker van en steeds weer die teleurstelling iedere maand wordt er niet leuker op. 
Liefs. S

Hoi allemaal, ik plaats bijna nooit wat maar vandaag een minder leuke dag en misschien helpt het om het van me af te schrijven :) Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en vandaag ongesteld geworden na IUI nr 3. Deze keer met twee eitjes, dus ik had goede hoop. Fysiek is er bij ons beide niks gevonden. Aan de ene kant fijn natuurlijk maar daardoor voelt het ook wat hopeloos.. Mijn luteale fase was wel een hele tijd aan de korte kant, dus slik wel progestron.
Het voelt een beetje alsof de volgende IUI behandelingen geen zin hebben (want anders was het toch al wel gelukt..) maar zo werkt het natuurlijk/gelukkig niet, dus hopelijk snel een positieve test! 
Na een mislukte poging is altijd de angst het grootst dat het nooit gaat lukken. Nu weet ik ook dat vandaag dat gevoel het ergste is, en het na morgen weer beter wordt. Dus daar houd ik me aan vast :) 
Ik zit eraan te denken om naar een osteopaat te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee?

FleurBo,

Ah dan zit je al toch al dicht op de NOD, voor je gevoel natuurlijk totaal niet haha.

Bij de eerste iui vond ik het wel spannend en had ik ook wel de testdrang. Maar moet zeggen dit keer niet. Ik had toen ook zoveel bijwerkingen van de Clomid, dat ik het niet kon onderscheiden van een zwangerschap en menstruatieverschijnselen. Dat heb ik nu een gelukkig niet meer omdat de dosis is verlaagd.

Wat is vervolg bij jullie? IVF?
Hoeveelste ronde IUI is dit voor jullie?

Bij ons zouden ze er 6 doen, 3 met clomid en 3 met spuiten en daarna over op ivf (tijdens het wachten wel doorgaan met iui)

Sanne Beau, wat spannend! Ik hoop dat je eitje flink onder handen genomen is ;) ;)
FleurBo, oooo zo herkenbaar die krampjes zien als innesteling, maar je weet het maar nooit! Het kan zomaar zo ver zijn, misschien zegt die testdrang ook wel iets..
M-M baby boy, Ik kan me voorstellen dat dit heel wat onzekerheid teweeg brengt. Zeker als het bij jullie eerste zoontje zo snel ging. Ik kan me haast niet voorstellen dat een cyclus in één keer veranderd zonder reden, maar ja als er niets gevonden wordt is dat lastig weerleggen. Bij mij zijn mijn pre-menstruatie en menstruatieklachten veranderd na een miskraam, hoewel nu ruim een jaar nadat dat gebeurt is alles weer wat normaler lijkt te worden. Dus dat is niet te vergelijken met jouw klachten en veranderingen.
Misschien als je de uitslag van je man binnen hebt toch aandringen op een vervolgonderzoek?
Annotje, Ook jouw verhaal is te herkennen: de angst dat het nooit gaat lukken, maar ook de wanhoop van ongesteldheids-dag één, die vervolgens ook weer net zo snel overgaat in berusting en klaarstomen voor de volgende ronde J
Ik denk dat elke poging zin heeft om te proberen, maar dat je pas achteraf de zingeving eraan durft te geven.
Interessant dat je naar de osteopaat gaat, wat denk je dat zij/hij voor je kan doen? Ik heb aan het einde van deze maand een afspraak gemaakt bij iemand die bedreven is in shiatsu. Ik doe dat vanuit het oogpunt om te kijken of er ergens blokkades zitten in mijn lijf die conceptie tegenhouden bijvoorbeeld. Ik moet eerlijk zeggen, het is maar een schot in het wild, maar het voelt fijn om vanalles te proberen in de hoop dat het een keer gaat werken. Wij zijn overigens nog niet in een traject bezig, we mogen pas vanaf mei/juni bellen als het dan nog niet gelukt is.

Ik zit weer lekker te stressen hier. Waarom heb ik toch altijd zo'n testdrang? Gisterenavond een ovulatietest gedaan. Gewoon omdat ik er daaar 100 van heb liggen en ik niet iedere keer een zwangerschapstest wil doen. Nou die werd ongeveer positief. Dus ik vol in de hoop. Vanochtend nog 1 en een zwangerschapstest er bij. Ovulatietest wel behoorlijk donker maar niet echt positief. Zwangerschapstest ook negatief. Denk soms een heel vaag lijntje te zien, maar dikke kans dat ik me dat in beeld. Naja nu dus balen en toch nog vol in de hoop dat het toch nog iets is. 

waarom kan ik niet gewoon nuchter blijven en gewoon testen alsnog overtijd ben? Pfff wordt helemaal gek van die negatieve testen..

maandag NOD dus heb echt nog hoop. Maar ook weer menstruatiekrampen nu :(

Terug
Bovenaan