Sanne Beau, wat spannend! Ik hoop dat je eitje flink onder handen genomen is

FleurBo, oooo zo herkenbaar die krampjes zien als innesteling, maar je weet het maar nooit! Het kan zomaar zo ver zijn, misschien zegt die testdrang ook wel iets..
M-M baby boy, Ik kan me voorstellen dat dit heel wat onzekerheid teweeg brengt. Zeker als het bij jullie eerste zoontje zo snel ging. Ik kan me haast niet voorstellen dat een cyclus in één keer veranderd zonder reden, maar ja als er niets gevonden wordt is dat lastig weerleggen. Bij mij zijn mijn pre-menstruatie en menstruatieklachten veranderd na een miskraam, hoewel nu ruim een jaar nadat dat gebeurt is alles weer wat normaler lijkt te worden. Dus dat is niet te vergelijken met jouw klachten en veranderingen.
Misschien als je de uitslag van je man binnen hebt toch aandringen op een vervolgonderzoek?
Annotje, Ook jouw verhaal is te herkennen: de angst dat het nooit gaat lukken, maar ook de wanhoop van ongesteldheids-dag één, die vervolgens ook weer net zo snel overgaat in berusting en klaarstomen voor de volgende ronde J
Ik denk dat elke poging zin heeft om te proberen, maar dat je pas achteraf de zingeving eraan durft te geven.
Interessant dat je naar de osteopaat gaat, wat denk je dat zij/hij voor je kan doen? Ik heb aan het einde van deze maand een afspraak gemaakt bij iemand die bedreven is in shiatsu. Ik doe dat vanuit het oogpunt om te kijken of er ergens blokkades zitten in mijn lijf die conceptie tegenhouden bijvoorbeeld. Ik moet eerlijk zeggen, het is maar een schot in het wild, maar het voelt fijn om vanalles te proberen in de hoop dat het een keer gaat werken. Wij zijn overigens nog niet in een traject bezig, we mogen pas vanaf mei/juni bellen als het dan nog niet gelukt is.