Zoekresultaten

1. G

Cyclus na curretage

Vervelend dat je een currettage hebt moeten ondergaan! Heb je al een negatieve zwangerschapstest gehad na je missed abortion? Als je dat nog niet hebt gehad zou het goed kunnen dan je HCG nog in je lichaam zit en daarom nu een positieve test hebt zo snel. Het duurt namelijk wel even voordat hCG...
  2. G

Vraag

Zoals ik kan zien zit het vocht buiten je vliezen. Maar als je er onzeker over bent maandag gewoon de verloskundige erover bellen!
  3. G

Zwanger worden en andere baan

Hoi, Ik ben gewoon voor mijn nieuwe baan gegaan terwijl we al bezig waren met een tweede kindje. Uiteindelijk ben ik nu na 3 jaar zwanger en werk ik al 2.5 jaar bij mijn super leuke nieuwe baan! Dus ik zou zeggen ga ervoor! Je weet toch niet hoe zwanger worden verloopt! Succes met beiden!
  4. G

7 kilo afgevallen eerste trimester

Volgens mij doe je niets verkeerd, ik ben in mijn vorige zwangerschap ook 12 kg afgevallen in 20 weken. Was ook niet erg, je kunt het altijd met je verloskundig bespreken als je je ongerust voelt!
  5. G

ICSI1 pregnyl of zwanger?

Wanneer mag je testen? Vanaf die datum zou de Pregnyl uit je lichaam moeten zijn dus zou het je lichaam zijn die het HCG aanmaakt! Ik ga voor je duimen!
  6. G

Wanneer klaar voor een 2e?! Leeftijdsverschil?

Ik had ook graag er 2 tot 2,5 jaar tussen gehad. Maar helaas kun je het niet kiezen. 3 jaar over gedaan om zwanger te worden van nr 2 en als ik uitgerekend ben zit er 5.5 jaar tussen. Mijn dochter vindt het geweldig om grote zus te worden! Ik denk dat elke leeftijd ertussen zijn voordelen en...
  7. G

Nu 9 weken zwanger & 37 jaar oud

Hoi Zoë Ik heb het ook gehad, ben nu 36 en vond het ook heel erg spannend. De Nipt heeft wel heel erg geholpen bij mij en nu heb ik de 20 weken echo gehad heb ik erg helemaal vertrouwen in. Probeer in je lichaam te vertrouwen en je mag je voelen zoals je je voelt! Er veranderd ook veel...
  8. G

Dagje niet misselijk, nu ineens bezorgd...

Hoi, Ik was vanaf 7 weken tot 9 weken ineens niet misselijk meer. Daarna kwam het gewoon weer terug?. Succes ermee!
  9. G

Cryo terugplaatsing

Hoi, Ik ben van 2 e cryo zwanger geworden maar dat werd helaas een miskraam en toen van 4e cryo weer en dat gaat super goed! Duurde in totaal half jaar denk ik! Succes!
  10. G

Traag zaad bij poging tweede kind?

Hey, Wij hadden dit ook, bij de eerste 3 weken na stop anticonceptie zwanger en nu voor de 2e 3 jaar verder en na een ICSI traject zwanger. Mijn man wilde zich eerst ook niet laten testen maar heeft het gelukkig wel gedaan. Daardoor konden we verder in het traject. Hoop dat het bij jullie snel...
  11. G

Hoe oud zijn jullie?

Ik was 30 bij onze dochter en nu bijna 36 en zwanger van onze 2e.
Terug
Bovenaan