Hoe oud zijn jullie?

23 bij de eerste,  26   tweede,  31 derde en 34  de vierde
ik was al sinds mijn 16e samen met de papa dus voldoende tijd samen gehad.
hadden allebei een goede baan en een koophuis dus waren er toen klaar voor.
ikzelf vond 23 een mooie leeftijd en echt niet te jong. 

Met 22 zwanger van nummer 1, toen ze geboren is was ik 23. Met 25 jaar van dochter 2 en met 39 jaar van zoontje nu 11 maanden. Dus een mama van 2 pubermeiden (15&17) en zoontje van bijna 1???

Hi, ik wilde altijd heel vroeg mama zijn en dat was op me 21ste. 
Maar ik vond het onwijs zwaar! Had nog geen diploma of een huisje. Ben toen weer mama geworden op me 26ste en daarna weer op mijn 27ste (zit 14 maanden verschil tussen). 
Ik denk er nu heel anders over na, het is niet je leeftijd maar hoe je er zelf voor staat en wat je een baby kan bieden dat is veel belangrijker dan je leeftijd (bedoel ook weer niet overdreven oud).
Pas toen ik de 2de kreeg was het voor mij heelmakkelijker omdat ik hem echt alles kon aanbieden en meer tijd ervoor had.

Ik was bijna 34 toen ik mijn dochter kreeg en was ook nog 34 toen ik zwanger werd van onze 2e dochter. 
Nu net 35 en 26 weken zwanger van de 2e.
Heb altijd gezegd niet voor mijn 30e kinderen te willen en ook nooit sterke kinderwens gehad. Kwam gelukkig ook zo uit dat ik voor die tijd lang vrijgezel ben geweest. Ik was net 32 toen ik mijn huidige vriend leerde kennen en hij was ook de eerste waar ik wel echt die kinderwens bij kreeg ?
Gaat allemaal een beetje (te) snel nu maar ik ben gelukkig met mijn gezinnetje ☺

Bij de eerste zwanger met 29 en bevallen met 30. Bij de 2e zwanger met 30 en bevallen met 31.
Ik vond zelf 25 altijd de perfecte leeftijd. Maar we hebben eerst andere keuzes gemaakt, waardoor het wat jaartjes later werd.
De perfecte leeftijd bestaat niet. Is toch meer een gevoel, die bij iedereen op een andere leeftijd komt.

Ik zie nu pas dat er zoveel reacties op dit toppic zijn gekomen. Super leuk.
Veel verschillen ook.

Zie ook veel mensen die zeggen heb eerst van mn relatie genoten.

Is maar net hoe lang je dat wil doen zonder kindjes natuurlijk.

Ik ben dan best "jong" maar wilde ook altijd jong moeder worden.
We hebben nu de 6e ronde raak geschoten.

Hebben samen een koophuis en zijn nu ongeveer 7 jaar samen. Allebei een prima baan. En vonden dit een mooi moment om zwanger te worden. Na een half jaar is dit gelukkig gelukt. Nu hopen dat dit wondertje blijft zitten ( nu 5+2)

Terug
Bovenaan