Zoekresultaten

1. D

Zetpil en verkeerd ingebracht! ☹️ Help!

Dat is een goeie tip! Ga dat meteen in huis halen morgenvroeg. Fijne avond! Duizendmaal bedankt!
  2. D

Bedankt voor je reactie. Dit doet me goed gelukkig. Ze is nooit ziek dus nauwelijks een zetpil ingebracht. Zetpil vindt ze sowieso vreselijk. Ze ziet dit wel eens bij haar broertje en die reageert daar ook vreselijk op. Denk dat ze zelf niet eens meer herinnert hoe een zetpil voelt. Ze...
  3. D

Hoi allemaal. Net is mij iets vreselijks gebeurd. Iets wat je niet zo 1,2,3 aan anderen verteld. Mijn dochter van bijna 5 heeft koorts en ik wou haar na het douchen een zetpil in drukken. Nou.. drie keer raden, in het verkeerde gat gedaan. Vreselijk! Ben er beroerd van. Ik kwam hier pas later...
  4. D

Juli 2021 geslacht baby bekend!

<p>Dag allemaal. <br /><br />Mensen die in juli zijn uitgerekend en het geslacht toevallig al weten? <br />Door de lockdown helaas geen pretecho’s maar daarom heel benieuwd of jullie het al weten? Zo ja...</p><p>- Hoeveel juli ben je uitgerekend? <br />-...
  5. D

December 2020

Hi allemaal. Al een tijd stil hier merk ik. Hoe is het met jullie? Zijn er al veel meiden bevallen?! ☺️ X
  6. D

December 2020

Hi allemaal!  Hoe gaat het met jullie?  Inmiddels al 26 weken en een paar dagen zwanger en het is een echte druktemaker.  Merk vooral nu dat ik heel moe word tussen de middag dus slapen is dan ook erg fijn. We hebben al een kleine van 1,5 jaar dus soms wel even aanpoten maar gaat dikke...
  7. D

Bloed 40+5 ?? Klopt dit wel? Vieze foto!!!

Wat spannend!  Ik had precies hetzelfde en de dag erna was ik bevallen. :-) Heel veel succes.
  8. D

Naam uitspreken

Hi! Ik zou zeggen Ieve.. weet niet of dat ook de bedoeling was. ?    liefs 
  9. D

December 2020

@Miniburgers Wauw fijn om te horen. Gefeliciteerd!! Moest je inwendig of uitwendig een echo? Ik ben denk ik dan net 7 weken dus hopelijk zie ik ook wel iets duidelijk ?.. in iedergeval een kloppend hartje! Heb je de volgende echo pas met 11 weken of?? Groetjes
  10. D

December 2020

Gefeliciteerd allemaal! Ik meld me ook aan voor December. Op dit moment 6 weken en 2 dagen zwanger als het goed is. Dan zou ik 26 december uitgerekend zijn.  Ik ben zwanger van ons tweede kindje. :-)  @Alleenmaarjongens Was de echo duidelijk van 5 weken??? Ik moet namelijk zelf volgende week...
  11. D

Laatste baby spullen

Wij hebben de puckababy gehaald. Ideaal en veilig met inbakeren. Ook met wassen blijft hij mooi.  Groetjes
Terug
Bovenaan