December 2020

Hee meiden.. Ik had mij hier al gemeld.

Voor de andere dames die er achter zijn gekomen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Ik ben vandaag 8 weken, 18 mei termijnecho , en ben super misselijk. Zo erg dat ik op het moment leef op water, crackers, vanille vla en fruit. 
Hebben anderen hier ook last van?

Hoi allemaal!
Ook ik mag me bij jullie leuke groep mengen ?
Voor nu wordt ons eerste kindje verwacht op 1 december (nu dus 9w 5d) Helaas pas een termijnecho op 12 mei dus de uitgerekende datum is nog even onder voorbehoud.

[quote quote=10316789]Hee meiden.. Ik had mij hier al gemeld. Voor de andere dames die er achter zijn gekomen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Ik ben vandaag 8 weken, 18 mei termijnecho , en ben super misselijk. Zo erg dat ik op het moment leef op water, crackers, vanille vla en fruit. Hebben anderen hier ook last van?[/quote]
Afschuwelijk die misselijkheid he? Ik heb die vanaf week 5 t/m 8 heel erg gehad. Ben nu 9 weken en voel me qua misselijkheid stukken beter. Eten gaat nog steeds moeizaam maar lig in ieder geval niet meer vaak gestrekt op de bank van de misselijkheid. Ik heb nu vooral last van enorme moeheid.
Fruit, vanillevla, beschuit, harde witte broodjes kaas, bouillon, aardappelpuree en vis eet ik nu het liefst. 

Hehe, kan ik het toch nog ergens delen zonder het "echt" te moeten delen. Hier is nummer vier onderweg! 

Ik ga nog niet te vrolijk doen. Eerst eens die 12 weken bereiken. Met 5 weken echo gehad. Nu 8 weken maar kan geen echo plannen omdat vriendlief hele week weg is doordeweeks, helaas. 

Gefeliciteerd allemaal! Ik meld me ook aan voor December. Op dit moment 6 weken en 2 dagen zwanger als het goed is. Dan zou ik 26 december uitgerekend zijn. 

Ik ben zwanger van ons tweede kindje. :) 
@Alleenmaarjongens
Was de echo duidelijk van 5 weken??? Ik moet namelijk zelf volgende week voor de echo dan ben ik 7 weken zwanger.. ik hoop dat ik dan wat te zien krijg en liefst ook al een kloppend hartje... 

[quote quote=10317686]Gefeliciteerd allemaal! Ik meld me ook aan voor December. Op dit moment 6 weken en 2 dagen zwanger als het goed is. Dan zou ik 26 december uitgerekend zijn. Ik ben zwanger van ons tweede kindje. ? @Alleenmaarjongens Was de echo duidelijk van 5 weken??? Ik moet namelijk zelf volgende week voor de echo dan ben ik 7 weken zwanger.. ik hoop dat ik dan wat te zien krijg en liefst ook al een kloppend hartje…[/quote]
Hi! Allereerst gefeliciteerd aan iedereen die hier nieuw is! Hopelijk verlopen de zwangerschappen goed! ???
Ik had vandaag mijn eerste echo, volgens mijn eigen berekeningen ben ik 8 weken en bij de VK was ik vandaag 7+4 en hebben we een kloppend hartje mogen zien. Verder was er bij mij nog weinig goed te zien, korrelig beeld... Maar... Dat knipperende pixeltje hebben we gezien! ♥️

@Miniburgers
Wauw fijn om te horen. Gefeliciteerd!! Moest je inwendig of uitwendig een echo? Ik ben denk ik dan net 7 weken dus hopelijk zie ik ook wel iets duidelijk ?.. in iedergeval een kloppend hartje!
Heb je de volgende echo pas met 11 weken of??
Groetjes

10237311. ik heb mijn echo gehad op 7 w + 5 . deze was inwendig. je zag het hartje duidelijk kloppen. maar je kon het nog niet horen. hangt van je baby af of je die al goed kan zien of niet. bij mij zag je duidelijk 2 armjes en beentjes. 

Terug
Bovenaan