Zoekresultaten

1. S

Struggle voeding / wakkerschema 16 weken | 4 maanden

Ja hij begint 's nachts te spoken na 04:00, kan ook te maken hebben met de slaapregressie. Aantal uren slaap overdag neemt af dus naar gelang ze ouder worden, dat probeer ik ook een beetje in de gaten te houden...  Wakkertijd staat hoog in het vaandel inderdaad! Daar ben ik erg alert op.  Het...
  2. S

Struggle voeding / wakkerschema 16 weken | 4 maanden

Hi medemoeders! Ik struggle met het volgende en ben benieuwd of jullie tips / adviezen hebben. Mijn zoontje is nu 4 maanden. Toen hij een wakkertijd had van 1,5 uur, kwam ik precies zo uit: 07:00 fles 08:30 naar bed, slapen tot 11:00 11:00 fles 12:30 naar bed, slapen tot 15:00 15:00 fles 16:30...
  3. S

Onverwachts zwanger, alcohol ?

Fijn jouw reactie! Mag ik vragen hoe ver je was toen je er achter kwam?
  4. S

Onverwachts zwanger, alcohol ?

<p><span style="caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.666666984558105px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi</span><span style="caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica...
  5. S

Winterkleertjes, pielen/frotten met mouwtjes

<p>Moeders,</p><p>Hóe kleden jullie in vredesnaam die kleintjes aan als je naar buiten gaat? Mijn zoontje van 7 weken vindt dat gefrot met jasjes en berenpakjes echt niet grappig haha en moet zeggen dat ik het er ook kei heet van krijg! Die vuistjes en vingertjes door een...
  6. S

Dagindeling Ria Blom methode

Overdag maak ik de kleine man van 7 weken voorzichtig wakker. Als ik merk dat één slaapcyclis bijna klaar is en hij dus weer in een lichte slaap terecht komt (kreunen, bewegen, oogjes soms open) dan maak ik daar gebruik van door hem wakker te maken. Als ik hem 4 a 5 uur liet slapen sliep hij 's...
  7. S

Schema’s, wakkertijden, doorslapen, radeloos

Oh Imke! Feest van herkenning! Wat ik wel doe na een voeding, is mijn zoontje in de wandelwagen leggen. Daar valt hij in slaap en daar laat ik dan zijn hele slaapje in doen. Zet ik hem bij ons thuis gewoon in de hal. Daar is het ook stil en wat koeler zodat ie daar goed slaapt. Maar verder...
  8. S

Fijne reactie Ellen! Dankjewel!
  9. S

Ben er zo mee bezig dat het het genieten regelmatig in de weg staat. Het "aan" staan en alert zijn kost me bergen energie. Zou zo graag willen ontspannen.. heb nu het gevoel dat ik maar wat doe. Ik probeer wel een vaste volgorde voor alles aan te houden. Slapen, fles, verschonen, knuffelen en...
  10. S

Nou, lijkt me dus hartstikke fijn! Hoe kunnen we in contact komen?
  11. S

<p>Daar zit ik dan, kersverse moeder van een zoontje van 6 weken. Op de babyfoon zie ik dat hij al een uur wakker ligt. Had hem toch op tijd in bed gelegd? Zo, zo, zo onzeker word ik hier van! Ieder boek al gelezen, ieder schema al gevolgd. Weet je wat het erge is? Mijn zoontje doet het...
Terug
Bovenaan