Zoekresultaten

1. S

Gonal F + Ovitrelle

Thanks, hoop het ook. We gaan het meemaken allemaal. Dat is ook wel enorm vervelend. Je gaat er toch zo positief mogelijk in, in de hoop dat wat je aan het doen bent ook iets terug geeft. Overstimulatie en stoppen met deze ronde is dan niet wat je wil horen. Sterkte en hopelijk heb je volgende...
  2. S

Gonal F + Ovitrelle

Nou, net de gyn telefonisch gesproken. Ze wilde me weer de overgang in hebben, maar dat ga ik mooi niet doen. Heb daar zo vervelend op gereageerd vorig jaar en echt maanden nasleep van gehad, dat ik dat niet nog een keer wil meemaken. Mag nu dus aankomend weekend, als ik ongesteld ben geworden...
  3. S

Gonal F + Ovitrelle

Hoi dames, Ik wil ook graag meeschrijven. Vorig jaar erachter gekomen dat ik endometriose heb nadat we op dat moment al 2 jaar zonder succes bezig waren. We zijn er toen ook achter gekomen dat de zaadkwaliteit van mijn man ook niet optimaal is. Eind van vorig jaar voor het eerst begonnen met...
  4. S

NOD augustus 2020

Ik heb ook al een tijd meegelezen en nu toch maar besloten ook een berichtje te plaatsen. Wij zijn helaas al erg lang bezig en vorig jaar ook via het ziekenhuis omdat ik endometriose heb, maar dat is helemaal fout gegaan doordat ik eind vorig jaar een auto-immuunreactie kreeg van de hormonen...
Terug
Bovenaan