NOD augustus 2020

Thnx Belgo Germano en Heidezicht! Bij mn vorige zwangerschap de test alleen gedaan en daarna manlief mee verrast maar dat wilde ik niet meer. Dus samen gekeken vanmorgen. Duurde erg lang dus ik had hem al weer naar buiten gestuurt toen er ineens een ministreepje kwam. Woeps ? Toen toch maar even achterna gelopen om te zeggen.  Hij gelooft het (nog) niet. Is niet zo van het turen haha. Dus zaterdag nog maar een keer testen,  kijken of het al mooi oploopt! 
Mama-L spannend, helemaal als het al eens mis is gegaan.  Grappig hoe alles zo verschilt. Ik voelde bij mn vorige zwangerschap niks en nu weer niet. Hopelijk blijft het plakken!

Ik heb ook al een tijd meegelezen en nu toch maar besloten ook een berichtje te plaatsen. Wij zijn helaas al erg lang bezig en vorig jaar ook via het ziekenhuis omdat ik endometriose heb, maar dat is helemaal fout gegaan doordat ik eind vorig jaar een auto-immuunreactie kreeg van de hormonen voor ivf. Het is nooit tot een echte punctie gekomen helaas door deze heftige reactie. Daarom maar de stekker uit dat traject getrokken en het een tijdje gelaten voor wat het is. 
Heb sinds begin van het jaar mijn hele levensstijl omgegooid in de hoop toch zelf op eigen kracht zwanger te kunnen raken. Deze maand ook voor het eerst actief aan de gang geweest met temperaturen en testen om mijn cyclus in kaart te brengen. Mijn eisprong nu op dag 19 kunnen vinden terwijl ik vaak een cyclus van 29 dagen heb. Zou op 21 augustus (mijn 30e verjaardag) ongesteld moeten worden. Zou een mooi cadeau zijn als het nu juist uitblijft.

@CherryBlossom, 
Haha bedankt, ik weet niet of het voor mijn psyche ook zo goed is ;) 
Mijn NOD zou rond zaterdag zijn, helaas rond gisteravond bruine afscheiding dus vandaag zal mijn ongsteldheid echt doorkomen.. Echt jammer want ik merk door de teleurstelling dat ik er toch best goede hoop op had.. Gewoon extreem veel PMS klachten dus. 
Ik ben ook nog steeds misselijk, dus ik weet dat het niet tussen mijn oren zat want dan zou het nu spontaan verdwenen zijn.. 

Oh dames hiet wordt het spannend, dag 28 en nog geen menstruatie te bekennen. Mijn cyclus is altijd rond 25 dagen. Had mezelf gezegd te wachten tot zaterdag maar misschien morgen toch testje aan wagen.....

@x-Marina en @LauraR
Vooral oud bloedverlies gehad, soms bij het afvegen licht rose. Heeft bijna 3 dagen geduurd en het lijkt nu over. Heel anders dan mijn menstruatie ooit is geweest. Mijn NOD zou vandaag zijn dus toch een test gedaan maar die is negatief..

Dankjewel! BelgoGermano en Heidezicht! 
Heb net een ovulatietest gedaan van Clearblue zo'n roze, want streepjes gaat m niet worden denk ik. Kreeg een smiley! Dus ben nu denk ik gewoon vruchtbaar..  f*ck met die hitte haha.
Zal morgen nog een keer testen om te kijken of ik dan een leeg rondje krijg of weer een smiley. Hij geeft de 2 meest vruchtbare dagen aan.  Ik mag nog net meedoen hier l, want ik denk dat mn NOD dan in de laatste week van augustus valt.
Laurenlauren: nu ik weet dat mn eisprong er aan komt blijkt dat mn laatste menstruatie ook was zoals jij beschrijft. Rozig en bruinig verlies niet eens echt bloed te noemen en duurde 3 dagen. 
Spannend Junidochter zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan